handdator

Visa fullständig version : Ian: Mini John Cooper Works Clubman. Nya Works Chilli röd



ilonnqvist
2008-10-07, 11:10
Hej allihopa,
Har precis köpt min första MINI nu för någon vecka sen. Det blev den nya JCW Clubman. Den är helt fantastisk. Kärlek på fyra hjul.
Den är i Chilli röd med det två stegade svarta soltaket och Svarta läder punch carbon säten. Svarta Bonnetstripes på motorhuven också. Xenon ljus, hela kittet, den e fan i mig helt fantastisk.
Det vore fint om ni kunde fixa så att dom nya JCW bilarna fanns med som alternativ över bilarna!
Inte fy och skam som en första bil...:)

powernap
2008-10-07, 11:25
välkommen hit Ian......

Fredrik
2008-10-07, 11:32
Hej Ian, välkommen i gänget 8)
Visst är det en fantastisk bil vi har, så mycket körglädje och ren och skär glädje den förmedlar. Häng med oss ut på någon av våra välbesökta runs och se när ett tiotal MINIs passerar ett café el. restaurant och man ser idel glada och leende männsikor när vi rullar förbi :D

Vad gäller pollen "vad kör du för modell" som jag antar du menar så får man välja S och sedan skriva ett inlägg med tillägg om att det är en JCW, cab eller GP beroende på vad det är man kör.
Man kan bara ha tio svar i en poll så jag valde att bara ta med de olika huvudmodellerna (vilka vid tillfället uppgick till ca tio st.) :)

Ace
2008-10-07, 11:54
Välkommen Ian! Du har verkligen lagt vantarna på en av MINI-guldklimparna. Röd-Svart med Svarta Bonnets och JCW Clubman! Full pott!

Rasmus
2008-10-07, 12:04
Grattis till en grym bil och välkommen till forumet och MINI-världen! :)

Björn P
2008-10-07, 12:27
Grattis till köpet! Jag hade nöjet att låna BMW Solnas Clubman JCW till och från Gelleråsen nu i helgen och den är riktigt rolig. Mycket nöje!

Och nu vill vi förstås se bilder på skönheten...

/Björn P

Christian
2008-10-07, 14:34
Välkommen till "Works klubben" !!

ilonnqvist
2008-10-07, 17:30
Grattis till köpet! Jag hade nöjet att låna BMW Solnas Clubman JCW till och från Gelleråsen nu i helgen och den är riktigt rolig. Mycket nöje!

Och nu vill vi förstås se bilder på skönheten...

/Björn P
Jasså dom har fått in en nu? Jag köpte nämligen deras uppsvisningsbil som dom först inte ville sälja för det var den enda som hade kommit till dem och det skulle ta lång tid innan dom kunde få in en ny å dom behövde en för att kunna visa upp när dom skulle öppna sitt MINI showroom... Men efter lite tjat gick dom med på att sälja mig bilen i alla fall.

ilonnqvist
2008-10-07, 17:33
Hej Ian, välkommen i gänget 8)
Visst är det en fantastisk bil vi har, så mycket körglädje och ren och skär glädje den förmedlar. Häng med oss ut på någon av våra välbesökta runs och se när ett tiotal MINIs passerar ett café el. restaurant och man ser idel glada och leende männsikor när vi rullar förbi :D

Vad gäller pollen "vad kör du för modell" som jag antar du menar så får man välja S och sedan skriva ett inlägg med tillägg om att det är en JCW, cab eller GP beroende på vad det är man kör.
Man kan bara ha tio svar i en poll så jag valde att bara ta med de olika huvudmodellerna (vilka vid tillfället uppgick till ca tio st.) :)

Det låter som något det... Har alltid tyckt att det ser jävligt ballt ut när det kommer flera MINI's i rad körandes och ser jävligt nöjda ut... men då måste det ju då varit er jag har sett flera gånger....

ilonnqvist
2008-10-07, 17:34
Tack för välkomnandet allihopa! Känns nu ännu bättre att vara en stolt MINI ägare....

RobertH
2008-10-07, 17:42
Välkommen!

Körde också JCW´n i helgen. Riktigt trevlig!

Fredrik
2008-10-07, 17:51
Det låter som något det... Har alltid tyckt att det ser jävligt ballt ut när det kommer flera MINI's i rad körandes och ser jävligt nöjda ut... men då måste det ju då varit er jag har sett flera gånger....

Det var det säkert, vi är ute och rör på oss då och då, och som sanna MINIster trivs vi i grupp ;)

Håll koll i evenemangstråden när det är dags för nästa tillfälle :steering:
Under tiden kan du surfa runt på vårt forum och läsa en massa inlägg med allt matnyttigt vad gäller MINI.
Har du frågor, hojta till :)

Luc!fear
2008-10-07, 18:25
Välkommen till "Works klubben" !!
Välkommen hit (inte bara för du har en Worksmodell)...;)
Alla är välkommna hit eller hur Christian...

ola
2008-10-08, 21:45
Jasså dom har fått in en nu? Jag köpte nämligen deras uppsvisningsbil som dom först inte ville sälja för det var den enda som hade kommit till dem och det skulle ta lång tid innan dom kunde få in en ny å dom behövde en för att kunna visa upp när dom skulle öppna sitt MINI showroom... Men efter lite tjat gick dom med på att sälja mig bilen i alla fall.

jasså det var du... jag hade siktat in mig på just den och var bara nån dag sen tydligen så nu fick jag istället beställa en ny 09:a,,, :-)

Ace
2009-02-08, 21:10
När får vi se första bilden då?

powernap
2009-02-09, 07:10
välkommen to the dark side :handen:

ilonnqvist
2009-02-09, 11:46
När får vi se första bilden då?

Jag har nagra bilder men har inte haft tid att forminska dem.
Ska forsokafa upp nagra bilder pa min baby nu i veckan.

ilonnqvist
2009-02-10, 13:12
Har kommer bilderna pa min ogonsten...

ilonnqvist
2009-02-10, 13:19
Nehe fick bara upp en bild. Men kika pa My Photos om ni ar sugna. Dar ligger de andra...

ola
2009-02-10, 15:43
snygg :-)

Emely&Robert
2009-02-10, 15:46
snygg :-)

Det enda som saknas är svarta och röda sport stripes, eller hur? :D

JockeO
2009-02-10, 16:19
Nehe fick bara upp en bild. Men kika pa My Photos om ni ar sugna. Dar ligger de andra...

Tjusig bil!

Men jag måste fråga en sak...
Får man digitalkamera med väldigt låg upplösning och ljuskänslighet, på köpet då man köper en röd Clubman?

Eller har du lånat Olas kamera?

/M v h, JockeO ;-)

ola
2009-02-10, 16:24
Det enda som saknas är svarta och röda sport stripes, eller hur? :D

:-) jupp

ola
2009-02-10, 16:24
Tjusig bil!

Men jag måste fråga en sak...
Får man digitalkamera med väldigt låg upplösning och ljuskänslighet, på köpet då man köper en röd Clubman?

Eller har du lånat Olas kamera?

/M v h, JockeO ;-)

ja det ingår... blir inga pengar över till nåt annat..

ilonnqvist
2009-02-11, 04:39
Tjusig bil!

Men jag måste fråga en sak...
Får man digitalkamera med väldigt låg upplösning och ljuskänslighet, på köpet då man köper en röd Clubman?

Eller har du lånat Olas kamera?

/M v h, JockeO ;-)

Haha faktum ar att bilderna ar tagna med en jatte bra kamera, problemet var bara att jag var tvungen att forminska de for att de var for stora. da blev allt samre...