handdator

Visa fullständig version : Lestrup Magazine



Fredrik
2008-09-25, 08:55
Fredrik Lestrup håller på att ta fram en egen tidning som ska heta Lestrup Magazine. Denna tidning kommer att finnas tillgänglig hos landets samtliga MINIhandlare, men det kommer att finnas möjlighet mot en mindre portokostnad få den hemsänd direkt i sin brevlåda.
I första numret presenterar Fredrik sig, det står att läsa om hans sponsorer (familjen Jensen som har ägt ELFA), reportage om NMCS gokartträff i juni när vi åkte och tittade på en Challenge R53, mm.

Mer info kommer om detta, ville bara komma med en teaser att det är på gång.
Så snart tidningen är klar skriver jag eller Lestrup en rad om det.

powernap
2008-09-25, 09:12
:-)

ska bli skoj......känns spontant som att en mindre portoavgift vore den ultimata lösningen....

Fredrik
2008-11-17, 16:04
Det börjar närma sig, Lestrup har snart ett provtryck av tidningen i sin hand och efter godkännande kommer det riktiga trycket igång - går allt som det ska kommer Lestrup Magazine snart att finnas hos en MINIhandlare nära dig 8)

Vill man ha den hemsänd så återkommer jag eller Lestrup med instruktioner hur man gör för att få den direkt i "låddan" :)

KIT
2008-11-18, 13:14
Ta en extra koll på annonserna ;-)

Fredrik
2008-12-01, 14:13
Beslutet är taget av Lestrup - alla som är betalande medlemmar kommer denna gång få tidningen hemsänd direkt i brevlådan utan kostnad.

Håll utkik redan denna vecka efter ert exemplar.

Lestrup Magazine finns även snart att tillgå hos varje MINI-handlare runtom i Sverige 8)

Om någon betalande medlem vet med er att ni flyttat under senaste halvåret, hör av er med adress direkt till mig via PM så vi har de senaste adressuppgifterna på er :)

powernap
2008-12-01, 14:27
Beslutet är taget av Lestrup - alla som är betalande medlemmar kommer denna gång få tidningen hemsänd direkt i brevlådan utan kostnad.

Håll utkik redan denna vecka efter ert exemplar.

Lestrup Magazine finns även snart att tillgå hos varje MINI-handlare runtom i Sverige 8)

Om någon betalande medlem vet med er att ni flyttat under senaste halvåret, hör av er med adress direkt till mig via PM så vi har de senaste adressuppgifterna på er :)

ytterligare en anledning till att få sitt namn i grönt....

Fredrik
2008-12-03, 07:00
Tidningen skickas preliminärt ut till samtliga betalande MINIster idag, enligt Lestrup :happy: 8)

JohanH
2008-12-03, 09:36
Kul. Ska bli roligt att se hur den blivit.