handdator

Visa fullständig version : Tidningen Modern MINI, går pren. bra?



Fredrik
2008-09-22, 08:42
Jag funderar på att börja prenumerera på Modern MINI (http://www.modernmini.co.uk/ ) men vill dessförinnan försäkra mig om att det funkar bra, har hört både och så ni som prenumererar, skriv en rad om hur ni tycker det är :)

Bifogar länken om någon annan MINIst skulle kunna tänka sig vara intresserad att börja prenumerera 8)

Ace
2008-09-22, 17:35
Har prenumererat i sen #3 och fått alla tidningar i fint skick och i tid. Visst kan den tidningen kännas som att den upprepar sig ibland men det är kul att läsa alla insändare och se vad dom har för aktiviteter för sig i Storbritanien.
Det skulle vara riktigt kul om någon bil här från klubben skulle få med en artikel i tidningen. Någon som vill maila nicci@modernmini.co.uk ?

Fredrik
2008-09-22, 17:38
Tack för svar Ace, jag ska nog ta mig tusan ta en prenumeration (undrar om man får någon rabatt på MINI-pryttlar :hyper: ).

Ace
2008-09-22, 17:51
Det kan vara en del tävlingar i tidningen ibland men någon rabatt har jag inte läst om någon gång.

Fredrik
2008-09-26, 07:34
Nej, jag misstänkte det.
Vem vet: "in this issue of MM we are giving all our readers 15% discount of the new JCW stage II" - :mrgreen:

Går nog som sagt för en prenumeration :)

powernap
2008-09-26, 07:35
"in this issue of MM we are giving all our readers 15% discount of the new JCW stage II" - :mrgreen:

Går nog som sagt för en prenumeration :)

ojdå är det något vi andra inte vet om??

Fredrik
2008-09-26, 07:37
ojdå är det något vi andra inte vet om??

Börja prenumerera själv så får du se ;)