handdator

Visa fullständig version : Tävlingsdax: lappa bilar som blir medlemmar här



powernap
2008-08-08, 13:24
tänkte inofficiellt utnämna en tävling för hösten, sept-dec-08 för att se vem av oss betalande medlemmar som lappar bilar som sedan blir betalande medlemmar i cluben

målet för cluben borde vara att nå 1000 reggade på forumet innan 2009, eller är det för högt ställt mål?

diskussionen kan ju fortgå t o m 1/9......

priser o sånt som givetvis kan hägra kan ju styrelsen fundera på kanske ;-)
gratis medlemskap nästa år kanske :drool:

*om moderatorer ogillar tråden så ta bort den, annars kanske läge för en sticky i allmänt eller nåt sånt*

Ace
2008-08-09, 08:54
Klev igår fram till ett äldre par i en Hot Chocolate-Clubman vid ett övergångsställe i centrala Göteborg. Jag överlämnade en flyer till frun genom sidorutan. Först såg dom lite förvånade ut men sedan kom "tummen upp". Lite komiskt. Hoppas dom hittar hit.
Lappade även 3-4 bilar till när jag promenerade runt i stan. Skall börja med att alltid ha en bunt i fickan. :)

powernap
2008-08-09, 19:29
Klev igår fram till ett äldre par i en Hot Chocolate-Clubman vid ett övergångsställe i centrala Göteborg. Jag överlämnade en flyer till frun genom sidorutan. Först såg dom lite förvånade ut men sedan kom "tummen upp". Lite komiskt. Hoppas dom hittar hit.
Lappade även 3-4 bilar till när jag promenerade runt i stan. Skall börja med att alltid ha en bunt i fickan. :)

ser ut som mina "promenader"....har alltid flyer i fickan....

Hans-G
2008-08-12, 20:36
Det fattas ju bara cirka 150 pers som blir registrerade användare för att nå målet 1000, och eftersom det är gratis att ansluta sig på det sättet borde det väl gå att nå "tusengränsen" före årsskiftet. Ska själv ta med flyers i jackfickan framöver när det nu blir allt mer "jackväder". :)
Sen är väl det viktigaste målet att öka antalet betalande medlemmar - och att förmå folk att ta det steget blir en tuffare uppgift...

Ace
2008-08-16, 15:06
Såg i Vi Bilägare att det sålts 559 nya MINI i år i Sverige. En ökning med c:a 50%!
Synd att inte fler hittar hit. Kan vi inte få till ett samarbete med MINI Sverige på något sätt. Det räcker ju att websidan står nämnd i något som följer med bilen så hittar väl iaf några fler hit.

Edit. Kan även nämna att vi fått 76st nya medlemmar sedan 2008-06-01 och endast 7 av dom har blivit betalande. Kanske skulle locka med något mer som gör att fler betalar? Någon som har några ideer?