handdator

Visa fullständig version : Köpte en MINI-pin på ebay U.K.



Fredrik
2008-07-18, 20:37
Äntligen har jag fått tag i en MINI-pin i form av MINI-märket :happy:

Ända sedan jag hämtade min MINI i Göteborg i november så har jag sökt efter en sådan (Jimmy på MINI i Göteborg hade en på kavajen).
Nu har jag den snart (om inget oförutsett händer) :D

Priset blev o.k., ingen annan än jag bjöd så det blev utropspriset £ 1.50 (one pound fifty pence!) plus frakt som kostar mer än själva pinen, men det är o.k.

Även när man reser inkognito (med kommunala färdmedel) så kan man nu under vintern (när det är för kallt att ha MINI t-shirts) visa vilket märke man tillhör :buttrock:

Rasmus
2008-07-18, 20:39
Äntligen har jag fått tag i en MINI-pin i form av MINI-märket :happy:

Ända sedan jag hämtade min MINI i Göteborg i november så har jag sökt efter en sådan (Jimmy på MINI i Göteborg hade en på kavajen).
Nu har jag den snart (om inget oförutsett händer) :D

Priset blev o.k., ingen annan än jag bjöd så det blev utropspriset £ 1.50 (one pound fifty pence!) plus frakt som kostar mer än själva pinen, men det är o.k.

Även när man reser inkognito (med kommunala färdmedel) så kan man nu under vintern (när det är för kallt att ha MINI t-shirts) visa vilket märke man tillhör :buttrock:
Stiligt och inte alls nördigt ;)

Fredrik
2008-07-18, 20:42
Stiligt och inte alls nördigt ;)

:hehe: :hihi: :mrgreen:

Luc!fear
2008-07-19, 05:51
Engelska e-bay?
Finns fler...?
Vill också ha...!

Helan
2008-07-19, 09:08
var är bilden Fredrik?

Man kan inte skriva om inköp och inte lägga upp en bild!

Helan

Fredrik
2008-07-19, 17:10
Engelska e-bay?
Finns fler...?
Vill också ha...!

Dan, här är adressen men tyvärr hade personen jag köpte av inga fler men håll ögonen öppna:
www.ebay.co.uk

Fredrik
2008-07-19, 17:11
var är bilden Fredrik?

Man kan inte skriva om inköp och inte lägga upp en bild!

Helan

Jag kan inte länka till den - borttagen från ebay eftersom den är såld (till mig :mrgreen: ;) ).

Luc!fear
2008-07-19, 17:15
Dan, här är adressen men tyvärr hade personen jag köpte av inga fler men håll ögonen öppna:
www.ebay.co.uk (http://www.ebay.co.uk)
Pröva denna länken...:ebay USA (http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=mini+cooper+pin&category0=)