handdator

Visa fullständig version : Rasmus (R.E)!! Håll dig nykter!



JohanH
2008-07-17, 21:21
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2921785.ab

På Gotland är det störst chans att träffa på en rattfyllerist i Sverige. Dock kan de också förväxlas med helt nyktra gotlänningar som ju gärna, för att spara soppa, kör minst 20 km för långsamt.

Läste också i GA (Gotlands Allehanda) förra veckan att polisen ryckt ut för att stoppa en misstänkt rattfyllerist utanför Tingstäde, när de kom fram visade det sig att han var nykter - han körde helt enkelt väldigt dåligt.

Gotland - mina vänner. Red neck territory :).

/Johan

Rasmus
2008-07-17, 22:01
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2921785.ab

På Gotland är det störst chans att träffa på en rattfyllerist i Sverige. Dock kan de också förväxlas med helt nyktra gotlänningar som ju gärna, för att spara soppa, kör minst 20 km för långsamt.

Läste också i GA (Gotlands Allehanda) förra veckan att polisen ryckt ut för att stoppa en misstänkt rattfyllerist utanför Tingstäde, när de kom fram visade det sig att han var nykter - han körde helt enkelt väldigt dåligt.

Gotland - mina vänner. Red neck territory :).

/Johan

Ja, vi som bor här är vana att parera när rattfylleristerna kommer. Det sitter nästan i ryggmärgen, inga problem ;)

Skämt å sido... Det där är skitläskigt! Det är dock ytterst sällan man ser misstänkta rattfyllerister. De som kör 20 km/h under hastighetsgränsen är desto vanligare. Oftast ligger dom mitt i vägen med sina SKODA-bilar, så att man inte kan köra om. Och när man väl lyckas köra om så flashar dom med helljusen, vansinnigt förbannade över att nån lyckats köra om utan att passera hastighetsbegränsningen. :mad:

Christian
2008-07-18, 13:45
Har man inte Egna lagar också på Gotland ?

powernap
2008-07-18, 13:47
Har man inte Egna lagar också på Gotland ?

read above.....

Hobbe
2008-07-18, 13:52
SÄLJ GOTLAND TILL RYSSLAND !

Det gaur jue inte å höre va fanskapet sejer :D

powernap
2008-07-18, 13:54
men behåll banan svensk?? :soffa:

Christian
2008-07-18, 13:55
Gotland har olja som de inte vill pumpa upp.

Somebody, upplys oss om varför?

Fårö ?

powernap
2008-07-18, 14:00
Gotland har olja som de inte vill pumpa upp.

Somebody, upplys oss om varför?

Fårö ?

kanske ska vänta tills fatpriserna är uppe runt 500$

fårö är nog bara svepskäl.....några torskar överlevde norges expoatering av nordsjön.....

Luc!fear
2008-07-19, 06:44
men behåll banan svensk?
Svensk BANAN:nana: frukt? vart hör det hit?:woot:

powernap
2008-07-19, 08:27
Svensk BANAN:nana: frukt? vart hör det hit?:woot:

banan=gotland ring....bilkörning, skoj, svänga, kontrollerade former......

Luc!fear
2008-07-19, 17:20
banan=gotland ring....bilkörning, skoj, svänga, kontrollerade former......
Tar du mig för trög eller? klart jag förstod...försökte bara var lustig, men den gick inte...eller förtod inte du att det var ett skämt...:woot:

powernap
2008-07-19, 18:47
Tar du mig för trög eller? klart jag förstod...försökte bara var lustig, men den gick inte...eller förtod inte du att det var ett skämt...:woot:

;-) tidigt på morgonen, stressigt att hinna iväg till dagens miniträff i göteborg...klart jag förstod att det var skämt...o jag skämtade vidare, förstod du inte det :confused: