handdator

Visa fullständig version : Minin är såld



Park Lane
2008-06-24, 09:39
Har inte varit inne här på länge p.g.a husköp m.m.

Mitt i allt så blev min fru gravid också vilket iofs är super kul :) Mindre roligt däremot är att Minin nu är såld. Känns riktigt trist! Har aldrig haft en sådan separationsångest efter en bil. Säger väl lite om hur rolig Mini faktiskt är :)

Nåväl... Mini Cooper funkar tyvärr inte med barnvagn, men en sak är säker och det är att jag kommer att komma tillbaka hit för eller senare för tanken är att inom en framtid köpa en som andra bil.

Förhoppningsvis så får jag väl lite roligt att ratta ändå...

Har beställt den "nya" Faceliftade Bmw 320 Dieseln som kommer i höst.

4-hjulsdriven och med det mesta i utrustning. 177 HK 350 newton och med Kcr boxen som jag beställt 212 hk och nästan 400 newton. Kan nog bli rätt skoj ändå i vinter :handen:

Ha nu alla en riktigt bra sommar och njut av att glida i era bilar. Själv kommer jag att sakna mitt panoramatak :(

Ses i framtiden!

Mvh
Jonas

Fredrik
2008-06-24, 09:43
Jonas, välkommen åter när du skaffar dig en MINI igen, men stanna kvar och se vad som händer i klubben - en massa skoj på gång.

Monchhichi
2008-06-24, 10:11
Sorry for the loss and congratulations to you and your wife :)

Limited Edition
2008-06-24, 14:04
Det är bara till att gratulera till hus och framtida underverk och hoppas att vi ser dig bakom ratten på en mini inom några år igen :)

Rausner
2008-06-25, 20:40
Jag lider med dig samtidigt som jag gratulerar dig till tre (hus, förälder å ny bil). Har även en fråga; varför köpa en 4wd bmw? :(

Park Lane
2008-06-26, 08:57
Jag lider med dig samtidigt som jag gratulerar dig till tre (hus, förälder å ny bil). Har även en fråga; varför köpa en 4wd bmw? :(


Bor man i Skåne så kan man kanske fundera på det ;)

Men bor man i Norrland och far var och varannan helg till fjälls med två skotrar och pulka på släpet i "oplogat land" så är det ganska självklart med drivningen... :)

Freddo
2008-06-26, 11:21
Bor man i Skåne så kan man kanske fundera på det ;)

Men bor man i Norrland och far var och varannan helg till fjälls med två skotrar och pulka på släpet i "oplogat land" så är det ganska självklart med drivningen... :)

word!

Hade en 120d innan min Clubman och den var verkligen helt värdelös uppåt fjälls när man hade släp med skoter.. Ja generellt urusel hela vintern, har väl aldrig någonsin kört fast så mycke som jag gjorde med den..