handdator

Visa fullständig version : NMCS till STCC?



Fredrik
2008-06-16, 07:56
Jag vill kolla om det finns något intresse av att göra en roadtrip till ett STCC-race. Skriv en rad om du skulle kunna tänka dig att köra med ett gäng MINIster och beskåda ett STCC-race, här finns det ju möjligheter för de olika regionerna i NMCS att göra ett besök på den bana som ligger närmast.

Kalendern:
Sturup 29/6
Falkenberg 13/7
Våler (Norge) 14/9
Mantorp Park, final 28/9

Jag har inte tagit med Gelleråsen den 17/8 med avsikt då sommarträffen går av staplen samma helg på Gotland.

powernap
2008-06-16, 08:06
Jag vill kolla om det finns något intresse av att göra en roadtrip till ett STCC-race. Skriv en rad om du skulle kunna tänka dig att köra med ett gäng MINIster och beskåda ett STCC-race, här finns det ju möjligheter för de olika regionerna i NMCS att göra ett besök på den bana som ligger närmast.

Kalendern:
Sturup 29/6
Falkenberg 13/7
Våler (Norge) 14/9
Mantorp Park, final 28/9

Jag har inte tagit med Gelleråsen den 17/8 med avsikt då sommarträffen går av staplen samma helg på Gotland.

falkenberg=självklart.....

Fredrik
2008-06-16, 08:08
falkenberg=självklart.....

Jonas, om intresse finns styr du upp något för Falkenberg?
I´ll fix för något närmare fjollträsk om intresse finnes där :)

Ace
2008-06-16, 08:16
Kommer du med detta nu!? Vad var ni i Göteborg då? Jag såg "GT", FEED ME och Jocke Mangs. Sen vet jag att Hobbe var där också. Så det var en liten NMCS-träff. :)

Fredrik
2008-06-16, 08:26
Kommer du med detta nu!? Vad var ni i Göteborg då? Jag såg "GT", FEED ME och Jocke Mangs. Sen vet jag att Hobbe var där också. Så det var en liten NMCS-träff. :)

Haha, jag förväntade mig att någon regionsansvarig i Göteborg skulle styra upp något eftersom jag inte bor där ;)

Kör ner till Falkenberg då, Jonas fixar kanske något om det finns intresse.

Såg du inte Lestrup?
Han sade till mig att han skulle till Göteborg och köra taxi med sponsorer i den MINI Challengebil Jocke Mangs vann med förra året.
Den ska användas som en sponsorbil, kanske kan vi få med Fredrik och den på något event, ska kolla ett par saker med Fredrik och återkommer.

Ace
2008-06-16, 08:31
Såg inte röken av Lestrup. Jocke nämnde inget om det heller.

Pssssss. Jag sms-ade faktiskt Bronto och undrade om han var på plats så lite ansvar som R.A tog jag allt. :)

powernap
2008-06-16, 08:57
[QUOTE=Fredrik;65157]Jonas, om intresse finns styr du upp något för Falkenberg?QUOTE]

ska ny tråd skapas för detta? eller kör vi alla event i denna?

Fredrik
2008-06-16, 09:19
[QUOTE=Fredrik;65157]Jonas, om intresse finns styr du upp något för Falkenberg?QUOTE]

ska ny tråd skapas för detta? eller kör vi alla event i denna?

Bra synpunkt, men vi kanske kan se först om intresse finns och så skapar vi respektive trådar om det verkar bli några stycken till olika race.

Fredrik
2008-06-16, 09:19
Jag sms-ade faktiskt Bronto och undrade om han var på plats så lite ansvar som R.A tog jag allt. :)

Härligt Ace 8)

Christian
2008-06-16, 22:08
Sturup skall kollas upp.....29/6

Ska någon från Skåne dit ???
--------------------------------------------




Jag kan ej.

Hobbe
2008-06-16, 22:51
Troligen kommer jag att hjälpa till även på Mantorp 28/9.

KIT
2008-06-17, 20:09
Jag kommer att köra igen i samband med STCC i Karlskoga i augusti, kul om ni kunde komma och kolla och Minister får ju självklart rabatt på maten ;-)