handdator

Visa fullständig version : kolfiberhuv till Cooper s ?



bEatOx
2008-06-09, 22:29
frågar bara rakt ut.

1. Någon som har en ? vilken isåfall ? erfarenheter ?
2. Vilken skall man satsa på ? seibon ?
3. Någon som har bilder ? ( har googlat sönder google )

ställer fler frågor när jag kommer på dem.

RandyPiper
2008-06-10, 00:10
Såf till min fasa att min hade runnit i lacken och var på väg att flagna, ett givet köpo.

bEatOx
2008-06-10, 07:55
Såf till min fasa att min hade runnit i lacken och var på väg att flagna, ett givet köpo.

märke ? köpt var ? har du bilder ? osv

jonte_j
2008-06-10, 09:52
http://www.visracing.com/oldcatalog/...p?cPath=24_198

Zeb
2008-06-10, 11:11
bygg egen :)

bEatOx
2008-06-10, 21:10
bygg egen :)

nog bättre om du bygger så kan jag köpa den sen :)

vad är det för skillnad mellan seibon och vis ? vem har bäst rykte eller vad man nu skall gå på ?

kommer "huvpinnar" behövas ?

Ashra
2008-06-10, 21:17
huvpinanr kommer du nog nästan garanterat åka på.

RandyPiper
2008-06-12, 21:04
I min brådska så orkade jag inte läsa hela frågan och trodde vi snackade scoop. Men scoopet är väl en del av huven så skit samma :)

Ska ta ett foto sen och lägga upp om jag får tid.

bEatOx
2008-06-13, 08:36
I min brådska så orkade jag inte läsa hela frågan och trodde vi snackade scoop. Men scoopet är väl en del av huven så skit samma :)

Ska ta ett foto sen och lägga upp om jag får tid.

okej.

Någon (igen) som har erfarenhet av vis eller seibon ? har sett att det finns huvar till coopern där scoopet är inte delbart från övriga huven men så vill jag inte ha det. (skall vara som orginal fast kolfiber )

förslag på var man kan köpa ? har skickat till några företag om frakt men bara ett har svarat ...

Zeb
2008-06-14, 11:39
nog bättre om du bygger så kan jag köpa den sen :)

vad är det för skillnad mellan seibon och vis ? vem har bäst rykte eller vad man nu skall gå på ?

kommer "huvpinnar" behövas ?

ja det skulle jag kanske kunna göra, har funderat på att göra det. Men vill först få tag i en huv så jag kan "vålda" mig på den.
Eller åtminstonde göra en mall.

Men det går garanterat snabbare om du beställer färdig från fabrik.
har varit med å byggt en huv tidigare... inget som man gör över en helg :P

RandyPiper
2008-06-14, 13:53
okej.

Någon (igen) som har erfarenhet av vis eller seibon ? har sett att det finns huvar till coopern där scoopet är inte delbart från övriga huven men så vill jag inte ha det. (skall vara som orginal fast kolfiber )

förslag på var man kan köpa ? har skickat till några företag om frakt men bara ett har svarat ...


Bra att du förklarar så ett pucko som jag kan förstå :p
Har för mig att jag sett såna men de är rätt dyra... testa att googla annars ;)