handdator

Visa fullständig version : Bella Åland !! Min Mini är Italiensk!!



taskmört
2008-06-04, 19:33
Enligt vägverket äger jag en Italiensk bil tydligen. Nej, det är inget skämt. Jag fick ett väldigt fint inbjudningsbrev från Alfa Romeo klubben till ett bilevent för Italienska bilar på Åland. Enligt vägverket har klubben fått uppgift om att jag är lycklig ägare till en Italiensk bil...

Min käre man kör visserligen en FIAT som jobbil, men den ser ut som en korvkiosk och har troligen inget alls med ett sånt event att göra.:p

Är det nån mer som fått ny stamtavla på sin klenod?

JAg äger ju visserligen en Subaru också, kanske är det en oäkting som kommit ut

Luc!fear
2008-06-04, 21:09
JAg äger ju visserligen en Subaru också, kanske är det en oäkting som kommit ut
Vi vill inte ha några oäktingar här...men tror inte du behöver vara rädd, din är säkert äkta...;)
Gillar din text: Bara döda fiskar följer med strömmen.....

FEED ME
2008-06-04, 21:54
Jag äger ju en Lamborghini också. Men jag har inte fått någon inbjudan till Åland... :mad:

Ashra
2008-06-04, 23:37
detta bevisar ju mer pondus i en cooper än i en lambo !

Fredrik
2008-06-05, 06:59
Vad lustigt, det kanske är din mans korvkiosk de vill ha dit - de kanske fick nys om NMCS excellenta matservering på Lunda, missuppfattade att det var ni och inte KIT som stod för maten ;)

taskmört
2008-06-05, 20:49
Lucifear- Visst ligger det nåt i fiskliknelsen, jag har en arbetskamrat som apropå fiskar alltid hävdat att "fisken luktar från huvet" när det strular till sig i organisationen ;-) Lika sant det..

Ashra- Yo´ve got a point.:o

Feed me: JAg vidarebedordra gäna inbjudan till dig. PM:a om du känner för att åka till Åland

Fredrik: Korvkiosken skulle ju inte bli Best In Show, så mycket kan jag säga. Det är verkligen en sällsynt ful bil(substitut) så vi avstår nog.

RandyPiper
2008-06-05, 21:11
Lucifear- Visst ligger det nåt i fiskliknelsen, jag har en arbetskamrat som apropå fiskar alltid hävdat att "fisken luktar från huvet" när det strular till sig i organisationen ;-) Lika sant det..

Ashra- Yo´ve got a point.:o

Feed me: JAg vidarebedordra gäna inbjudan till dig. PM:a om du känner för att åka till Åland

Fredrik: Korvkiosken skulle ju inte bli Best In Show, så mycket kan jag säga. Det är verkligen en sällsynt ful bil(substitut) så vi avstår nog.

Jag föredrar när fisken inte luktar alls. ;)

taskmört
2008-06-05, 21:14
Jag föredrar när fisken inte luktar alls. ;)

Så surströmming är inget för dig alltså?

RandyPiper
2008-06-05, 21:16
Nja alltså angående påståendet att fisken luktar ur munnen, har aldrig märkt att tjejer har dålig andedräkt.

Frejkan
2008-06-09, 10:12
Min f d Mini hette BMW i regbeviset, jag trodde det stod så på alla Minis.