handdator

Visa fullständig version : MINIkortege med Sverigeflaggor



Fredrik
2008-06-03, 12:22
Jag fick en idé (om intresse finnes) om det går bra för Sverige i fotbolls-EM att vi helt sonika skulle ta en MINIkaravan genom stan med lite flaggor för att hissa vårat duktiga fotbollslandslag.
Själv är jag inte sådär jättefotbollsintresserad, men det är ju kul i stora mästerskap om det går bra, samt att det är rätt skön stämning på stan om ett antal bilar kör omkring med flaggor och så.

Detta kan ju organiseras regionalt också, bara en fråga om vilja (samt om det finns intresse, annars blir det ju inget).

Lämpligt att utföra detta enkla evenemang kan ju vara om vi håller oss kvar till slutspel någonstans kanske - ni som är fotbollsproffs ute i MINIcybervärlden, vad säger ni?

MINA
2008-06-03, 16:06
Jag fick en idé (om intresse finnes) om det går bra för Sverige i fotbolls-EM att vi helt sonika skulle ta en MINIkaravan genom stan med lite flaggor för att hissa vårat duktiga fotbollslandslag.
Själv är jag inte sådär jättefotbollsintresserad, men det är ju kul i stora mästerskap om det går bra, samt att det är rätt skön stämning på stan om ett antal bilar kör omkring med flaggor och så.

Detta kan ju organiseras regionalt också, bara en fråga om vilja (samt om det finns intresse, annars blir det ju inget).

Lämpligt att utföra detta enkla evenemang kan ju vara om vi håller oss kvar till slutspel någonstans kanske - ni som är fotbollsproffs ute i MINIcybervärlden, vad säger ni?


Efter varje seger match är väl helt LEGALT:)

Rasmus
2008-06-03, 17:50
Eller varför inte på självaste nationaldagen.... :)

RandyPiper
2008-06-03, 18:10
Efter varje seger match är väl helt LEGALT:)

men hur många är nyktra då , inte jag :)

MINA
2008-06-03, 19:19
men hur många är nyktra då , inte jag :)

Oops! tänkte inte på det ! ...............men om en är nykter och kör en-------:
:cool: Mini limo

RandyPiper
2008-06-03, 19:23
Fredrik kanske kan skjutsa oss allihop i volvon så kan vi skicka ölburkar och skrika ut genom fönstren, det vore classy. :)

powernap
2008-06-03, 20:18
Fredrik kanske kan skjutsa oss allihop i volvon så kan vi skicka ölburkar och skrika ut genom fönstren, det vore classy. :)

*det var inte jag som skrev det* :soffa:

Fredrik
2008-06-03, 20:21
Till Randy: :mad: :wild: :lam:

Till Jonas: :beerchug:

Edit: Jag tror denna tråden börjar spåra ur redan efter några inlägg - alla är härmed beordrade att framföra sin MINI med flagga om Sverige tar sig vidare till slutspel :cop: :twisted: