handdator

Visa fullständig version : Therese Alshammar kör MINI



JohanH
2008-05-23, 14:34
vet inte om detta postats här förut:

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2008\05\21\285271&sectionid=Dinapengar

Läs de otroligt infantila kommentarerna :D

Limited Edition
2008-05-23, 14:36
vet inte om detta postats här förut:

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2008\05\21\285271&sectionid=Dinapengar

Läs de otroligt infantila kommentarerna :D

Såg artikel när den va i tidningen, kul med reklam för bilen ;)

Fredrik
2008-05-23, 14:40
Thereses bil stod bredvid min när jag hade den i Solna för en mindre garantijustering i vintras 8)

Hon hade tidigare en CR/W R53 S, men har nu uppgraderat till en R56 S :razz:

Therese var dessutom med när R56 premiärvisades i Solna i november 2006.

FEED ME
2008-05-23, 15:09
Läs de otroligt infantila kommentarerna :D

Det finns så många idioter i världen...
Normalt sett brukar jag låta dem hållas i sin tråkiga Volvo-värld. Men denna gång kunde jag inte låta bli att ge lite svar på tal... :)

Fredrik
2008-05-23, 15:36
Bra skrivet Erik, jag gav dig betyg 5 av 5 :D

Helan
2008-05-23, 16:24
Ja vissa är onekligen sorgliga i sina kommentarer. Skulle gissa på att de flesta som skriver negativt om bilen inte har provkört någon och en mindre vet hur den presterar i krocktester! :)

Helan

Ace
2008-05-23, 17:59
Ja vissa är onekligen sorgliga i sina kommentarer. Skulle gissa på att de flesta som skriver negativt om bilen inte har provkört någon och en mindre vet hur den presterar i krocktester! :)

Helan

Det stämmer bra det.

/ace

RandyPiper
2008-05-23, 18:08
Blev på dåligt humör av att läsa det där.

En massa svennebanan-volvoförare som tror att de färdas i världens bästa och säkraste bil. Volvisarna måste ha fantastisk väghållning med då de klagar på MININs. Det enda volvon brukar få bra i tester på är lastutrymme oxch säkerhet, men det räcker för att den svenska journalistkåren ska hylla den.

Det är så jävla svenskt på något sätt, att gnälla på en bil man aldrig ens provsuttit av ren avundsjuka. Hade det varit en Porsche så hade de väl blivit tvugna att stänga ner kommentarfunktionen för att inte överösas av missunsamma kommentarer.

Säkert samma idioter som kikar på schlageruttagningarna, lets dance,idol och allt annat skit som man matas med i media. De kan inte tänka själva och borde fråntas sin rösträtt och omyndigförklaras.

Over and out

taskmört
2008-05-23, 20:05
nid=Dinapengar[/URL]

Läs de otroligt infantila kommentarerna :D

Det är Surt sa räven....;)
Vi vet ju hur det verkligen förhåller sig.