handdator

Visa fullständig version : Sverigeträffen 2008 - BOKA NU!



Marcus
2008-05-22, 08:47
Glöm inte att anmäla er till Sverigeträffen 2008.

Iår är det träff på Gotland för att evenemanget ska bli mer än bara en vanlig bilträff. En sista helgs semester innan den kalla säsongen börjar.

Gotland valdes eftersom det erbjuder något för alla som inte bara är intresserade av MINI, och för att de som Bara är intresserade av MINI ska få köra av sig på Gotland Ring.

Ta tillfället i akt och åk ut på något innan skolor, arbete och hösten drar igång på riktigt.

Vi är 8st som är har bokat och betalt båt och hotell, men fler som anmält sig.
Det är dock viktigt att boka båt och hotell snarast om ni vill få bra priser.

Mer info om träffen finns här:
http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=5436

Har ni några frågor eller idéer så går det utmärkt att skicka ett PM, E-mail eller ringa till mig.
070 - 603 06 25

VIKTIG INFORMATION INFÖR SVERIGETRÄFFEN:
Bland alla bilar som kommer till Gotland på Sverigeträffen så kommer Destination Gotland lotta ut en tur och retur-resa! Värde cirka 1600 kronor.

Perfekt om man vill komma tillbaka till ön en gång till, vid senare tillfälle, och köra mer på Gotland Ring!

Fler erbjudanden kommer presenteras i den här tråden framöver...

Marcus
2008-05-22, 09:03
Läs även:

http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=5505

Marcus
2008-05-26, 12:00
VIKTIG INFORMATION INFÖR SVERIGETRÄFFEN:
Bland alla bilar som kommer till Gotland på Sverigeträffen så kommer Destination Gotland lotta ut en tur och retur-resa! Värde cirka 1600 kronor.

Perfekt om man vill komma tillbaka till ön en gång till, vid senare tillfälle, och köra mer på Gotland Ring!

Fler erbjudanden kommer presenteras i den här tråden framöver...

Marcus
2008-06-17, 11:54
Nu har ytterligare 6 personer anmält sig sen denna tråd uppdaterades.

Lite ont om folk från de södra delarna av landet som anmält sig till NMCS enda officiella träff.

powernap
2008-06-17, 12:03
Nu har ytterligare 6 personer anmält sig sen denna tråd uppdaterades.

Lite ont om folk från de södra delarna av landet som anmält sig till NMCS enda officiella träff.

något absolut sista datum?

Marcus
2008-06-17, 17:08
Vi har skrivit 30 juni. Vill ju helst veta att ett gäng kommer så snarast. Vi blir fler och fler nu.

Men det är klart man kan boka i sista stund, dock så blir det ju dyrare, och man är inte med och tävlar om gratis resa + bankörning då heller.

powernap
2008-06-17, 17:53
money is not the object :handen:

har lite trubbel just nu att kunna säga: JA vi kommer....ledighet både för mig, frun o dessutom dottern.....

Christian
2008-06-19, 13:02
money is not the object :handen:

har lite trubbel just nu att kunna säga: JA vi kommer....ledighet både för mig, frun o dessutom dottern.....

Vunnit på lotto och joker?!!????:blink: :woot:

powernap
2008-06-19, 13:07
Vunnit på lotto och joker?!!????:blink: :woot:

OT, nä då har jag köpt en challangebil.....

Luc!fear
2008-06-19, 14:20
OT, nä då har jag köpt en challangebil.....
Det hade varit något att komma till Gotland med...;)

Marcus
2008-07-01, 10:17
Nu har vårat officiella "sista datum" för anmälningar passerats!

Se till att få ändan ur vagnen och boka nu så ni kommer med!!!

andreass
2008-07-01, 11:59
Jag är sugen, men kan inte boka ännu tyvärr.. :(

Rasmus
2008-07-01, 17:51
(Nedanstående inlägg är även publicerat i den officiella Sverigeträffen-tråden)

Jag kan avslöja att vi just nu förhandlar med Gotland Ring om ett pris som kommer lottas ut bland alla förbokade MINI-förare. Priset består i något som avsevärt kommer öka möjligheterna att vara absolut snabbast runt banan! Värde cirka 5.000 kr.....

Med tanke på antalet förbokade så är oddsen för att vinna rätt höga!

Så fort jag får klartecken från Gotland Ring så berättar jag vad det är :D

Luc!fear
2008-07-01, 22:42
Jag är sugen, men kan inte boka ännu tyvärr.. :(
Varför? Vet du inte hur man gör?;)
Skojar bara, du har säkert en bra anledning att avstå, det har alla som missar Sverigeträffen 2008...:rolleyes: