handdator

Visa fullständig version : Vart var alla halmstadminisar?



ersk
2008-05-05, 16:28
Tillbringade nästan hela helgen i Halmstad men träffade inte på en enda rullande Mini. Trodde POwernap var ute och körde jämt? :blink:

powernap
2008-05-05, 18:01
*skyldig för parkering hela helgen* var i lund.....

du kunde ju sagt till att du skulle hit......

Ace
2008-05-05, 18:57
Visst var du i Halmstad men du låg ju bara inomhus hela dagen.....:)

powernap
2008-05-05, 19:03
gjorde den familjära plikten o närvarade på barndop.....i lund, så jag var inte i halmstad....

Tito
2008-05-05, 21:17
Var i halmstad och crusade en hel del med min mini men din såg jag inte. Om den ser ut som den gör på din visnings bild
Men två club mans och en gul/vit cooper var allt jag såg i mini väg

powernap
2008-05-06, 07:07
Hojta Till Nästa Gång......

ersk
2008-05-09, 04:58
Hojt Hojt!

För i natt drar jag till Halmsta igen. :) Ska överaska en brud som slutar jobbet klockan 05.00 natten till lördag och inte förväntar sig att vi kommer att träffas igen för än nästa helg.

Hon börjar dock jobba klockan fyra på eftermiddagen igen, så jag får väl ge mig hemmåt vid den tiden, om jag inte hittar nåt att fördriva tiden med.

Kanske ses vi! :) Ha det!

powernap
2008-05-09, 06:48
hoppla......verkar som om ersk kommer att långpendla :-)

Christian
2008-05-09, 14:04
Verkar som om han kommer att göra liiiite mer än så....

ersk
2008-05-09, 14:51
Hade visst lite fel, hon börjar visst 11 på morgonen igen så då får jag väl åka lite mini ute på stan :) Nån annan som är ute och åker under dagen så att jag slipper sladda själv på bendts parkering?

powernap
2008-05-09, 16:27
PMar mitt mobilnummer

Tito
2008-05-10, 09:44
Tusan att man är lite onyckter fortfarande annars skulle jag gärna följt med och träffat er killer :p

Zeb
2008-06-04, 08:59
jahopp, när är det dags för en Halmstad-mini träff??
Har precis införskaffat mig en cooper, så det skulle inte vara helt fel att få lite tips å trix m.m :)
samt träffa andra cooper förare :)

powernap
2008-06-04, 10:14
jahopp, när är det dags för en Halmstad-mini träff??
Har precis införskaffat mig en cooper, så det skulle inte vara helt fel att få lite tips å trix m.m :)
samt träffa andra cooper förare :)

hej zeb

som du vet så träffas ett gäng nu på fredag i gislaved

vi får försöka fånga upp intresset i halmstad med omnejd (vinslöv är nästan en förort till halmstad) o köra ett möte....

ska höra med folket som kommer till gislaved om man har möjlighet i juli...

Zeb
2008-06-04, 21:52
hej zeb

som du vet så träffas ett gäng nu på fredag i gislaved

vi får försöka fånga upp intresset i halmstad med omnejd (vinslöv är nästan en förort till halmstad) o köra ett möte....

ska höra med folket som kommer till gislaved om man har möjlighet i juli...

låter fint det!
men nu på fredag kan jag inte tyvär :/

Zeb
2008-06-04, 21:56
men om nån i halmstad skulle se en mc förare vinka på er så är det jag :)
Kör en vitblå suzuki gsxr 750 -98

blir massa vinkande nu. både på mc å i cooper. :)

Apropå vinkande, hörde att de flesta i minisar vinkar till varandra. Men stötte på nån blondin som körde cabben som brukar stå utanför sixt biluthyrning.
såg inte speciellt glad ut eller vink-vänlig. vi stod båda utanför våra cooprar.

powernap
2008-06-05, 06:53
men om nån i halmstad skulle se en mc förare vinka på er så är det jag :)
Kör en vitblå suzuki gsxr 750 -98

blir massa vinkande nu. både på mc å i cooper. :)

Apropå vinkande, hörde att de flesta i minisar vinkar till varandra. Men stötte på nån blondin som körde cabben som brukar stå utanför sixt biluthyrning.
såg inte speciellt glad ut eller vink-vänlig. vi stod båda utanför våra cooprar.

jag har fått henne att vinka nån gång ;-)