handdator

Visa fullständig version : 18" fälgar till R56



carljohan
2008-04-06, 21:17
Hej på er!
Finns det nån där ute som kan tipsa om snygga 18" fälgar till min Cooper S. Är öppen för alla förslag (från race till bling). HAr kollat lite hos några fälgleverantörer men tycker att det mesta ser trist ut.

Tack på förhand!

Freddo
2008-04-07, 07:56
Vad har du för färg på bilen?
Har du vitt tak så skulle du köpa några basicfälgar och lacka dom vita.

Luc!fear
2008-04-07, 16:17
Vad har du för färg på bilen?
Har du vitt tak så skulle du köpa några basicfälgar och lacka dom vita.
Vad är det för fälg du har på bilden...?

Freddo
2008-04-07, 16:45
Vad är det för fälg du har på bilden...?

Bilden på den svarta?
isåf är det 18" GP fälg

Marcus
2008-04-07, 18:57
OZ Ultraleggera sitter väldigt bra på MINI med sänkning. Men dessa har du antagligen sätt ifall du kollat alla leverantörer.

Har du kollat Hamann och AC Schnizner (hur det nu stavas!)?

Wiering
2008-04-07, 19:45
Antar att du vart inne och kollat vårt sortiment?

Jag får snart hem min nya Clubman och jag kommer välja på två fälgar som vi inte tagit upp i katalogen men som går att ta hem i 18" till Mini.

Dotz Brands Hatch kommer det troligen bli. (Den på bilden från en av bilarna vi hade på Automässan i januari.)
I och för sig kanske den andra, AEZ Tacana, är snyggare, men Dotz känns lite mera Mini. Eller vad tycker Ni?

Christian
2008-04-07, 21:33
Antar att du vart inne och kollat vårt sortiment?

Jag får snart hem min nya Clubman och jag kommer välja på två fälgar som vi inte tagit upp i katalogen men som går att ta hem i 18" till Mini.

Dotz Brands Hatch kommer det troligen bli. (Den på bilden från en av bilarna vi hade på Automässan i januari.)
I och för sig kanske den andra, AEZ Tacana, är snyggare, men Dotz känns lite mera Mini. Eller vad tycker Ni?

Ajjabajja!! :handen: :woot: :cool: ;)
Jag har förtur att skaffa "Dotz Brands Hatch".



Skämt åsido, de är snygga. Jag har kollat på dem och ville beställa dem, men det blev en resa istället...*sorry*

Vad har du för pris på dem i storleken 17" ??
(något mer än den siffran du behöver??)

Min lokale däckkille har jag kollat med, och han kunde beställa dem, (men hade ingen prisuppgift vad jag vet..)

Ashra
2008-04-08, 00:06
asa imola gillar jag damt den vänstra av Weirings bilder

FEED ME
2008-04-08, 13:29
Antar att du vart inne och kollat vårt sortiment?

Jag får snart hem min nya Clubman och jag kommer välja på två fälgar som vi inte tagit upp i katalogen men som går att ta hem i 18" till Mini.

Dotz Brands Hatch kommer det troligen bli. (Den på bilden från en av bilarna vi hade på Automässan i januari.)
I och för sig kanske den andra, AEZ Tacana, är snyggare, men Dotz känns lite mera Mini. Eller vad tycker Ni?

Jag tycker att fälgen till höger är snyggast, av de två som du visade.

Annars har de jättesnygga fälgar hos Specialfälgar, som jag kan tipsa om! *haha*

Vad är det för bil som du har i din avatar-bild? Är nyfiken på vad det är för svart rand som är påklistrad nere på sidorna... Funderar nämligen på att göra något liknande till min bil...

Hälsa Curt och Richard! ;)

Helan
2008-04-08, 13:44
Den vänstra dvs de som sitter på MINI på bilden! Är de som passar bäst på MINIn och i min smak snyggast!

Helan

Wiering
2008-04-08, 15:49
Svarta randen på sidan är dekal från ACSchnitzer.
Du har lite mer bilder under Forum-Annonser.
(Bilen är till salu)

Luc!fear
2008-04-08, 17:00
Antar att du vart inne och kollat vårt sortiment?

Jag får snart hem min nya Clubman och jag kommer välja på två fälgar som vi inte tagit upp i katalogen men som går att ta hem i 18" till Mini.

Dotz Brands Hatch kommer det troligen bli. (Den på bilden från en av bilarna vi hade på Automässan i januari.)
I och för sig kanske den andra, AEZ Tacana, är snyggare, men Dotz känns lite mera Mini. Eller vad tycker Ni?
Jag är på jakt efter en 17" med fyra eller åtta "ekrar" inte fem eller tio.
Jag vill att fälgenm är svart & gärna med rostfri påpressad kant.
ekrarana skall vara så tunna som möjligt, det tycker jag är snyggast.

Wiering
2008-04-08, 20:10
Inga små krav du har ;-)

Luc!fear
2008-04-08, 20:21
Inga små krav du har ;-)
nej, och? jag har tittat i er katalog men tyvärr inte hittat några.
Kanske något nytt pg? finns kanske hos era lev. men som ej är upptagna i er katalog? (så är fallet hos er konkurrent...har "nästan" beställt nu...)
Nyfiken? Skicka ett PM...