handdator

Visa fullständig version : Kommande reportage om Pauls MINI i Street Xtreme!



android
2008-03-31, 19:44
Hej gott folk! Street Xtremes stjärnfotograf Claes Nilsson dundrade av en massa riktigt sköna bilder på Pauls pärla efter Elmia, så det blir ett MAFFIGT reportage i nästa nummer som kommer ut i början av maj.

Jag skriver artikeln, och tar gärna emot idéer på vad som är extra viktigt eller extra kul att pusha för när det gäller bygget. Vill ni inte skriva det här så dra iväg ett mail till mig på info@streetxtreme.se (info@streetxtreme.se)!

Marcus
2008-03-31, 20:08
Kul att Pauls mini kommer att synas! :)

Det jag tycker är roligast med projektet är iaf att så många härifrån forumet varit med och brainstormat idéer och diskuterat utformningen av bilen. På det sättet blev den ju inte bara ren showbil, utan också till viss del utformad efter smaken hos MINI entusiaster. (Till skillnad från Version 1 av bilen) ;) (Även känd som Shitcar här på forumet) :)

Nog för att bilen fortfarande är riktig showbil, men i alla fall.

powernap
2008-03-31, 20:10
Nog för att bilen fortfarande är riktig showbil, men i alla fall.

*tror du kommer få en ilsken engelsman/göteborgare efter dig :-)*

Hobbe
2008-03-31, 20:17
Det finns många bilar på detta forum som tyvärr enbart kan klassas som "showcars" ;)

Ashra
2008-03-31, 20:53
när kommer tidningen ut i handeln ?

Johan W
2008-03-31, 20:53
Det finns många bilar på detta forum som tyvärr enbart kan klassas som "showcars" ;)

Som en viss GP som brukar stå parkerad i depån ;)

Ace
2008-03-31, 21:37
Hade jag haft en GP här på forumet så hade jag varit orolig nu! Jag lovar......grejer på gång!

Schassen
2008-03-31, 21:47
Hade jag haft en GP här på forumet så hade jag varit orolig nu! Jag lovar......grejer på gång!

?????

Hobbe
2008-03-31, 22:36
?????

;)

Vi brukar ha ett "GP-möte" då och då för att utbyta ideér.
Pauls är givetvis mer "extrema"...