handdator

Visa fullständig version : Montera loss bakre mugghållspanel



Edde
2008-03-28, 16:54
Ursäkta rubriken men vet inte vad den kallas den plastdelen där handbromsen sitter på...

det är så att den bakre mugghållarens "ring" har sparkats loss av många resenärer när de klivit och krånglat sig in i baksätet... och alla plastclips har fallit ner i hålen där... har bara hittat en skruv, den under mugghållargummit i skålen där men inte räckte det... sitter det en skruv till under plastluckan mittemot runflat-knappen? någon som vet?

och hur mycket kan en ny sådan kosta om man inte lyckas limma dit alla clips igen?

mvh/ Edde

Christian
2008-03-28, 19:42
hmm...

Har inte kollat på ett tag, men sitter det ingen skruv under "locket" där man ställer ner burken?

Har för mig att det brukar följa med en rund del när man damsugar i mugghållaren....

??

Edde
2008-03-28, 19:51
hmm...

Har inte kollat på ett tag, men sitter det ingen skruv under "locket" där man ställer ner burken?

Har för mig att det brukar följa med en rund del när man damsugar i mugghållaren....

??

Jo det är bara den jag har hittat...

Christian
2008-03-28, 21:01
Jo det är bara den jag har hittat...

ska du ta bort hela mugghållaren eller bara den grå kantlisten runtomkring den ???

Edde
2008-03-28, 21:31
ska du ta bort hela mugghållaren eller bara den grå kantlisten runtomkring den ???

vill ta bort hela eller egentligen bara kunna lyfta upp bakre delen om det går... det är kantlistens clips som gått av eftersom folk råkar trycka till den med knän och fötter när de krånglar sig in i baksätet...
=)

RobertH
2008-03-28, 22:18
ska du ta bort hela mugghållaren eller bara den grå kantlisten runtomkring den ???

Menar du den kromade?

RandyPiper
2008-03-29, 23:43
Menar du den kromade?

Sugen ?