handdator

Visa fullständig version : Slutomröstning Dekalens Placering



ersk
2008-03-14, 16:24
Medlemmarna hr på forumet har röstat fram baksidan av bilen som mest lämpliga plats att placera sin medlemsdekal.

I denna sista röstomgång röstar vi för placering på bakluckan.

Röstningen stänger söndag klockan 18:00

När det är gjort så vore det kul (inget tvång) om så många som möjligt satte sin första sticker på den framröstade platsen av tidigare nämnda skäl.

Lycka till! :)

RobertH
2008-03-14, 17:16
Dekalerna har kommit nu!

I början på nästa vecka kommer startpaketen att börja skickas ut.

Rausner
2008-03-15, 11:18
Hmm då jag inte har några emblem bak så blir det lite svårt för mig att veta exakta platsen för var dekalen ska sitta om det blir vid emblemen :P

MINA
2008-03-15, 11:39
Valde färg på dekalen för placering på lacken ( chili red / Svart dekal).
Skall dekalen placeras på rutan ( svart tonade ) bör ju dekalen vara body color !? Vi har alla våra ideer ! Släpp dekalens placering för guds skull .:-|
Man vill ju inte bli stoppad efter vägen för att man har felaktig placering av dekal :cop: ;) :nono:

ersk
2008-03-15, 11:58
Skrev ju högst upp, inget tvång , det är ju bara en uppmaning till dem som vill ha dekalen på ett gemensamt ställe. Vill du sätta den på taket får du det, det är ju ett fritt land som alla påpekat och du får ju inte böter om du sätter den där :)

Det är fler än du som bestält dekal efter färg på lacken inklusive jag själv och sätter jag den där så vill i baje fall jag sätta den på det ställe där de flesta sätter sin. Valet är ändå ditt.

Det positiva är väl att den stackare som ville sätta sin dekal i högra hörnet på fönstret kanske åtminstone tänker en gång till och sätter den i vänstra eftersom merparten gjort det :)

MINA
2008-03-15, 12:05
Sant ! Kan visst tänka mej att fästa dekalen på förslagen plats men eftersom placering på rutan leder kan jag tyvärr inte följa rekomendationen !

Vänligen Martin A

FEED ME
2008-03-15, 18:16
Vilken färg har dekalen??

På en Clubman finns det bara ett av de föreslagna alternativen som över huvudet taget är möjligt. På bakrutan sitter det en torkare både nere till höger och nere till vänster. Och det blir ju inte så snyggt att sätta dekalen under torkarna... Och på motsatt sida där Cooper-emblemet sitter, där sitter Mini-emblemet...

GT
2008-03-15, 19:25
Svar till MINA: Välj det alternativ som vinner av "lackförslagen" då :)

Svar till DEEF ME: Hade inte tänkt på clubman, kom med förslag ;)

ersk
2008-03-16, 14:21
Svar till MINA: Välj det alternativ som vinner av "lackförslagen" då :)

Svar till DEEF ME: Hade inte tänkt på clubman, kom med förslag ;)

Oj sorry GT, glömde logga in på mitt egna konto :)

Tur jag inte skrev något olämpligt ;)

powernap
2008-03-27, 10:45
http://www.coopersweden.se/attachment.php?attachmentid=1427&d=1206614089

Luc!fear
2008-03-27, 18:19
Vilken färg har dekalen??

På en Clubman finns det bara ett av de föreslagna alternativen som över huvudet taget är möjligt. På bakrutan sitter det en torkare både nere till höger och nere till vänster. Och det blir ju inte så snyggt att sätta dekalen under torkarna... Och på motsatt sida där Cooper-emblemet sitter, där sitter Mini-emblemet...
Övre vänstra hörnet på rutan bak kanske?