handdator

Visa fullständig version : Inför: Elmia 2008



Ace
2008-03-13, 20:25
Följer Marcus råd. Vi fortsätter här.
Kan du låsa den andra tråden Marcus?

Zagato1
2008-03-14, 17:33
Nu är jag laddad inför Elmia. Har idag lagt på Falken FK452 215/40-18", vilken skillnad mot Dunlop run-flat däcken! Mycket bättre grepp och samtidigt antydan till komfort vilket definitivt inte fanns innan. Nu känner man verkligen att våren är på g. Dessutom börjar ju äntligen Formel1 säsongen till helgen så att vi återigen kan få njuta när de röda bilarna vinner!

/Johan

Ashra
2008-03-14, 19:12
jag robban och randy åker ner på söndagen. Vi kommer åka randys moppe hela vägen.

Mr_Varre
2008-03-14, 19:46
ja åker lördag...

Ace
2008-03-14, 19:57
jag robban och randy åker ner på söndagen. Vi kommer åka randys moppe hela vägen.

Det var ju synd! Jag och ersk skulle ju festa er under bordet! :)

ersk
2008-03-15, 10:27
Det var ju synd! Jag och ersk skulle ju festa er under bordet! :)

Ja du skulle sett Ace privata lapdans för mig hos Paul i onsdags, Michael Jackson släng dig i väggen! Det var som om något magiskt hände med honom när han fick på sig dem tajta blå handskarna och sina söndertvättade jeans från Bruce Springsteenkonserten 89!

Ace, vart ska vi sova? Eller är det fest hela natten som gäller?

RobertH
2008-03-15, 13:46
Det var ju synd! Jag och ersk skulle ju festa er under bordet! :)

Tråkmånsarna vill inte sova över... :wild:

Fredrik
2008-03-16, 14:42
TOPIC tack, Brucan är kanon men ta det i annan tråd :)

Mr_Varre
2008-03-16, 14:45
finns plats för en till i min bil om nån vill följa med!!!

Fredrik
2008-03-17, 11:49
Ringde Paul för att kolla hur det går samt tala om att jag kommer ner och kollar på hans mästerverk.

Han startade upp projektbilen och det lät - OMG - 8)

Fredrik
2008-03-18, 11:05
I vilken hall kommer Paul att stå - monternummer?

FEED ME
2008-03-18, 12:08
Nu är jag laddad inför Elmia. Har idag lagt på Falken FK452 215/40-18", vilken skillnad mot Dunlop run-flat däcken! Mycket bättre grepp och samtidigt antydan till komfort vilket definitivt inte fanns innan. Nu känner man verkligen att våren är på g. Dessutom börjar ju äntligen Formel1 säsongen till helgen så att vi återigen kan få njuta när de röda bilarna vinner!

/Johan

Vår? Du menar nu är vintern här? 1 dm snö utanför fönstret och mer på G i luften...

Hur som helst så funderar jag på att åka till Elmia på fredag. Hade först inte tänkt åka alls i år, men känner att jag behöver insupa lite goda aromer av gummi och olja!

powernap
2008-03-18, 15:10
ta en sväng på lördag istället = en extra dag att bli vår på ;-)

Luc!fear
2008-03-18, 16:22
I vilken hall kommer Paul att stå - monternummer?
Bra fråga...och vart parkerar vi...
Skall vi gå till Paul först i gemensam trupp efter det vi kört till mässan & parkerat?

Hobbe
2008-03-18, 17:07
Ersk kommer att se till att allt arrangeras i sann ordning, dvs ni går i samma takt i ett perfekt rakt led på samma sida vägen med likartad klädsel, och sjungandes någon trevlig "upp till kamp" truddelutt genom hela Elimiamässan i raskt tempo.

:handen: :D

Hoppas att ni hittar något trevligt att titta på (exkl. vår egen galning) som inte går i kort-kort med någon gnutta kunskap om bilar, och orkar med allt billigt bling under ständig dunka-dunka från totalt irrelevanta högtalare på fyra hjul i det mörka rummet där fjunisar drömmer om vad som någon gång ska ersätta mopeden.
Jag rekommenderar också att ni tar en "folkis" med byfånarna utanför, utrustade med Gällivarehäng, sittandes i sina obrukbara plåtschabrak vilt diskuterande om meningen med livet.

Elmia - there's nothing like it :D

Enjoy !

Foto på Paulies skapelse hade uppskattats.

Bronto
2008-03-18, 18:05
Ersk kommer att se till att allt arrangeras i sann ordning, dvs ni går i samma takt i ett perfekt rakt led på samma sida vägen med likartad klädsel, och sjungandes någon trevlig "upp till kamp" truddelutt genom hela Elimiamässan i raskt tempo.

:handen: :D

Hoppas att ni hittar något trevligt att titta på (exkl. vår egen galning) som inte går i kort-kort med någon gnutta kunskap om bilar, och orkar med allt billigt bling under ständig dunka-dunka från totalt irrelevanta högtalare på fyra hjul i det mörka rummet där fjunisar drömmer om vad som någon gång ska ersätta mopeden.
Jag rekommenderar också att ni tar en "folkis" med byfånarna utanför, utrustade med Gällivarehäng, sittandes i sina obrukbara plåtschabrak vilt diskuterande om meningen med livet.

Elmia - there's nothing like it :D

Enjoy !

Foto på Paulies skapelse hade uppskattats.

Hahaha vilken skön summering utav denna mässa!

Jag kan ta på mig att fota Paul best! Kanske rentav tar en tjuvkik nu i veckan innan mässan hihi.

J

Ace
2008-03-18, 19:37
Paul har sagt att bilen kommer att stå i Hall A hos StreetPerformance/CDR
A02:34?
Vet ej exakt plats men det är där ifrån det hörs mycket biljud! :)

Luc!fear
2008-03-18, 19:52
Paul har sagt att bilen kommer att stå i Hall A hos StreetPerformance/CDR
A02:34?
Vet ej exakt plats men det är där ifrån det hörs mycket biljud! :)
Kommer inte Paul att finnas där?
(jag har en sak till honom...)

Ace
2008-03-19, 00:26
Kommer inte Paul att finnas där?
(jag har en sak till honom...)

Paul är där alla dagar. Får hoppas att han är i montern när vi kommer bara!
Ingen risk att någon lämnar montern när det är 5 montertjejer där och ett inkopplat GuitarHero III!

Fredrik
2008-03-19, 07:58
Ace, kan du köra en uppdatering om du vet vilka som kommer vilka dagar?
Jag, Robban, Randy och Ashra kommer ner på söndagen.

GT
2008-03-19, 14:58
Paul har sagt att bilen kommer att stå i Hall A hos StreetPerformance/CDR
A02:38?
Vet ej exakt plats men det är där ifrån det hörs mycket biljud! :)

A02:38

RandyPiper
2008-03-19, 15:04
Paul är där alla dagar. Får hoppas att han är i montern när vi kommer bara!
Ingen risk att någon lämnar montern när det är 5 montertjejer där och ett inkopplat GuitarHero III!

Guitar Hero 3 ?? For Real ?

Mr_Varre
2008-03-19, 17:36
sorry!!!!