handdator

Visa fullständig version : Bishops Arms - StockholmsMINIsternas stampub!



Fredrik
2008-02-19, 20:25
Efter vår omröstning segrade Bishops Arms på Bellmansgatan i Stockholm. Puben är en genuin pub med utpräglad brittisk karaktär, så känslan av att befinna sig på "the pub with the chaps" kommer garanterat att infinna sig.

En del av puben ser åtminstone utifrån ut att ligga i ett litet hus just bredvid ett flervåningshus, men ögat bedrar sig lite.

Titta gärna själv in på www.bishopsarms.com för att se deras sortiment.
Detta är en kedja som finns över hela Sverige, men kvaliteten är mycket god, ingen risk för McDonaldskänsla här inte!

Om ni runt om i landet vill ha stampubar så kanske en Bishops Arms är lösningen för er också om ni har en på nära håll, men det bestämmer ni givetvis själva!

"Cheers to you all" :beerchug:

MINA
2008-02-19, 20:44
Efter vår omröstning segrade Bishops Arms på Bellmansgatan i Stockholm. Puben är en genuin pub med utpräglad brittisk karaktär, så känslan av att befinna sig på "the pub with the chaps" kommer garanterat att infinna sig.

En del av puben ser åtminstone utifrån ut att ligga i ett litet hus just bredvid ett flervåningshus, men ögat bedrar sig lite.

Titta gärna själv in på www.bishopsarms.com för att se deras sortiment.
Detta är en kedja som finns över hela Sverige, men kvaliteten är mycket god, ingen risk för McDonaldskänsla här inte!

Om ni runt om i landet vill ha stampubar så kanske en Bishops Arms är lösningen för er också om ni har en på nära håll, men det bestämmer ni givetvis själva!

"Cheers to you all" :beerchug:

Det självklara valet även här i Sundsvall .

Rausner
2008-02-19, 21:42
Ah perfa, vi har bishop arms här i stan. Klart mysig pub och det givna valet när man kör bil med brittiska anor!

Misssen
2008-02-19, 21:54
Jep even in Malmö :)

RobertH
2008-02-19, 21:58
Vi har gjort det enkelt för oss. Vår publik gillar att prata med varandra. Därför har vi låg volym på musiken, ingen trubadur, inga spelmaskiner och inga tv apparater.
Välkommen till Bishops Arms!
------------------

Faktiskt bra upplägg. På sommaren finns även en minimal uteservering om jag inte minns fel!

ola
2008-02-20, 10:59
Ah perfa, vi har bishop arms här i stan. Klart mysig pub och det givna valet när man kör bil med brittiska anor!

Låter utmärkt men fanns det inget tyskt gasthaus med sauerkraut och bratwurst?? för att hedra den "tyska" MINIn ? ;-)

Ace
2008-02-20, 19:30
Vi har tre här i Göteborg!
Järntorget
Elite Plaza
och AVENYN!!!

Fredrik
2008-02-20, 19:45
Eftersom ni inte kommer till skott i Götet och bara bestämmer en stampub (verkade som om några ändå tyckte det skulle vara kul, Spicegirl bl.a) så får väl jag göra det åt er :woot:

Jag föreslår Bishops Arms på Avenyn :beerchug: - centralt och bra :D

Klagomål på detta beslut emottages förmiddagar mellan klockan 10.30 och halv elva.

Christian
2008-02-20, 20:44
Låter kul för er......!

Fredrik
2008-02-20, 21:25
Låter kul för er......!


Don´t get me started....annars gör nog Randy eller Robban det ;)

RobertH
2008-02-23, 17:03
Jag ska förmodligen till BA ikväll och värma upp stället åt oss!

Fredrik
2008-02-23, 18:49
Glöm inte ta med dig klubbens banderoller, flaggor, glasunderlägg, tröjor och dekaler så det är preppat tills vi ska dit (jag ska börja klura på ett datum snart - återkommer i ämnet :beerchug: ).





:woot: