handdator

Visa fullständig version : GBG-Garagekväll/Måndagsträff efter påsk?



Ace
2008-02-19, 16:52
Trevlig idé med garagekvällar hos olika MINIster- annars har ju detta varit väldigt frekvent hos Göteborgsgänget (hos Paul, Paint Worx) men mötesformen kan ju vara något att tänka på för oss andra också.


Detta låter toppen. Hos PainworX har vi kommit och gått som vi vill.
Förra året gjorde vi några tappra försök med Måndags-Träffar. Det blev två st. Skulle kanske satsa på kombinerad Garagekväll/Måndags-Träff? Vad tror ni andra västkustbor om det?

(Klippte från Vårträff Norrland, lappen MINA var inte pigg på att vi huserade i deras tråd)

MINA
2008-02-19, 17:23
:) :) :) :) :) :)

Fredrik
2008-02-19, 17:26
Jag tror att MINA är nöjd att du drog igång denna tråden, Ace ;)

RandyPiper
2008-02-19, 18:02
Vilken forumit har ett stort garage i stockholmsområdet ?

Tycker det låter som en skön idé annars, man kan bara glida dit och ta en kopp kaffe, beundra bilarna och snacka skit.

powernap
2008-02-20, 07:38
Vilken forumit har ett stort garage i stockholmsområdet ?

Tycker det låter som en skön idé annars, man kan bara glida dit och ta en kopp kaffe, beundra bilarna och snacka skit.

enligt mitt förkortningslexicon betyder GBG=göteborg.....

Fredrik
2008-02-20, 09:18
Vi kan ju ha det i Stockholm också, men vet inte vart. Jag har ju ett (villa)garage med lite MINIflaggor och posters, men det är även lite sommarmöbler och bråte där - vet inte om det skulle vara så kul att stå där och hänga med en pilsner - kanske beundra min automatiska takskjutport (Crawford) som jag är stolt över och enda innehavare bland alla husen i vårat område :mrgreen:

Ace
2008-02-20, 19:25
enligt mitt förkortningslexicon betyder GBG=göteborg.....

Randy Piper kanske trodde det betydde G-rillkorv och B-ärs i G-araget?

RandyPiper
2008-02-20, 20:39
enligt mitt förkortningslexicon betyder GBG=göteborg.....

Jag vet , men jag är off-topic kungen så jag skriver vad jag vill var jag vill.

:D

En av fördelarna med att vara Führer.

Christian
2008-02-20, 20:48
Jag vet , men jag är off-topic kungen så jag skriver vad jag vill var jag vill.

:D

En av fördelarna med att vara Führer.

Jassså???? Är du?? Sen när då??

Fredrik
2008-02-20, 21:18
Oops - catfight ;)

RandyPiper
2008-02-20, 22:24
Jassså???? Är du?? Sen när då??

Precis innan sin död gav Hitler ett påbud till Maj Näsström i västerbotten, Sverige, vid den tiden helt nyfödd. Hennes förstfödde son skulle erhålla den ståtliga titeln med allt ansvar det innebär.

Kröningen fick vänta lite då jag haft andra faser i livet att ta mig igenom så den ägde rum först nu i veckan under pompa och ståt, det kan du inte missat om du sett nyheterna.

Fredrik
2008-02-21, 06:47
Okej grabbar - nu tillbaka till TOPIC om garageträffar i Göteborgsområdet!

Bronto
2008-02-21, 09:46
Jag är gärna på en garageträff! Var nere med min gode bror (audi rs4) och busade lite i ett helt övergivet garage! Ojojoj min lilla busbil smattrade till som en riktig rallybil vid fullt pådrag :cool:

J


edit: vroom vroom
YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=huVCDib0vD4)

Ace
2008-02-21, 21:45
Jag är gärna på en garageträff! Var nere med min gode bror (audi rs4) och busade lite i ett helt övergivet garage! Ojojoj min lilla busbil smattrade till som en riktig rallybil vid fullt pådrag :cool:

J


edit: vroom vroom
http://www.youtube.com/watch?v=huVCDib0vD4

Kan det ha varit under Nya Pedagogen?

Lite dåligt med däcktjut och rök tycker jag? :)

Bronto
2008-02-22, 09:54
Kan det ha varit under Nya Pedagogen?

Lite dåligt med däcktjut och rök tycker jag? :)

Nah inte det, men de garaget är rätt bra iofs. Körde med min bror vid det bredvid feskekörkan hihi. Visst men det vågade jag inte, sjukt tajt mellan stolparna. Men väldigt bra akustik:rolleyes: