handdator

Visa fullständig version : På väg ifrån Tyskland?



Ace
2008-02-19, 07:57
Någon här med usel musiksmak som filmat sin tripp hemifrån Nordslingan eller Kelleners? Galen MINI-körning i vått väglag....:) YouTube - crazy mini cooper run (http://www.youtube.com/watch?v=J_Xo9EGdG3M&feature=related)

Fredrik
2008-02-19, 20:44
Om det var i Tyskland så var de som körde i vänsterfilen rätt sega att flytta på sig - jag inbillade mig att tyskar kollar i spegeln efter snabbare bilar :)

Christian
2008-02-20, 17:19
nej nej nej...

Helt fel.

De är precis som ni stockholmare...(no offense)(jag syftar på ...ni vet..)

Har man väl betalat vägskatt och tullavgift och miljöavgift och bensinskatt och inkomstskatt och moms så ska man banne mig också få ligga på vägen som man vill.











...jag syftade på RandyPiper innan....

Fredrik
2008-02-20, 17:25
Det var wurst - ich trodde att herrn Fritz und co flyttade på sig när det kom ein MINI eller något annat fahrtvidundherz susande i ein linksmirror.

RandyPiper
2008-02-20, 17:40
Jag brukar ta fram megafonen och ropa "ur spår !", funkar inte det så brukar jag ropa "Stockholmare på väg , vik hädan". Anser mig ha rätt till det med tanke på alla robin hood skatter de lagt på oss huvudstadsbor.

Ace
2008-02-20, 18:34
Det snackas om vägtullar här i Göteborg också nu!
Inte bra.........eller så beställer jag en MINI Cooper D direkt! Hjälper det förresten?

Christian
2008-02-20, 20:46
Det snackas om vägtullar här i Göteborg också nu!
Inte bra.........eller så beställer jag en MINI Cooper D direkt! Hjälper det förresten?

Köp en brandbil!