handdator

Visa fullständig version : Vårträff i Norrland!



MINA
2008-02-09, 11:51
Dax att börja spåna på en vår träff i norrland ! Eftersom snön ligger kvar lite längre här kan 1:a helgen i maj vara lämpligt eller .............finns intresse?
Dax att tycka till !

Fredrik
2008-02-13, 17:57
Bra initiativ, MINA 8)

MINA
2008-02-13, 18:03
Bra initiativ, MINA 8)


Gäller att ligga på ! :wild:
Vi har ju ganska lååååång start sträcka vi Norrländers.

MINA
2008-02-14, 22:08
Vi ska också ha en garage afton ! Hos Svante på Måndag ( Fem inbjudningar och inget bubbel):rolleyes:

RobertH
2008-02-14, 22:10
Jag hade tänkt åka upp och hälsa på, men om det inte är bjudsprit så sjunker chansen för det med 96%.

MINA
2008-02-14, 22:14
Huvudsaken är att det blir ett datum föreslaget och att folk kommer med på turen. Hoppas ni blir ett gäng som kör en sväng 8)

Har faktiskt börjat på och röra på sej här upp ! Har stora förhoppningar på 2-3st till i Medelpadsgänget till våren:jumping:

MINA
2008-02-14, 22:26
Jag hade tänkt åka upp och hälsa på, men om det inte är bjudsprit så sjunker chansen för det med 96%.

Härmed är du Bjuden :woot:
Finns säkert läkarsprit ! ( Svante är ju tandläkare )

RobertH
2008-02-14, 22:30
Tackar! Ska se om jag kan få med mig någon annan också i såna fall (som kan köra hem efteråt). Var några år sedan man var i Sundsvall.

MINA
2008-02-14, 22:32
Det ligger kvar på samma ställe vi skorstenarna

RobertH
2008-02-14, 22:35
Okidoki!

RandyPiper verkar också sugen på lite hembränt, grovsnus och linedance. Kanske kan bli ett gästspel faktiskt.

RandyPiper
2008-02-14, 22:41
Robert, tänkte berätta nåt för dig som sundsvallsborna själva inte vet.

Det stinker förjävligt om hela staden , aluminiumverket som grisar ner luften som samlas i svackan där själva staden ligger. Vet att man vänjer sig vid sånt där då jag bott granne med jästbolaget i Rotebro.

Men sålänge det finns sprit och MAX så klarar jag mig.

Man måste nog klä sig i skinnväst, keps och cowboyboots för att ha nån chans på brudarna i staden bara, det känns såååååå 1982.

RobertH
2008-02-14, 22:43
Perfekt, då behöver du ju inte ens byta om!

RandyPiper
2008-02-14, 23:40
Perfekt, då behöver du ju inte ens byta om!

Jag vet, men du får nog lägga undan den rosa kråsskjortan om du vill komma därifrån med livet i behåll.

Hur kom det sig att den här diskussionen uppstod i fashionshow tråden förresten ?

MINA
2008-02-15, 08:03
Jag vet, men du får nog lägga undan den rosa kråsskjortan om du vill komma därifrån med livet i behåll.

Hur kom det sig att den här diskussionen uppstod i fashionshow tråden förresten ?


Och simmsalabim så var vi i rätt tråd :woot: (vem vispade med trollspöt )

RobertH
2008-02-15, 17:31
Moi! The Wizard from computernerdland.

Marcus
2008-02-15, 18:23
TOPIC! Robert kan nog rensa själv :p

MINA
2008-02-16, 09:58
Robert, tänkte berätta nåt för dig som sundsvallsborna själva inte vet.

Det stinker förjävligt om hela staden , aluminiumverket som grisar ner luften som samlas i svackan där själva staden ligger. Vet att man vänjer sig vid sånt där då jag bott granne med jästbolaget i Rotebro.

Men sålänge det finns sprit och MAX så klarar jag mig.

Man måste nog klä sig i skinnväst, keps och cowboyboots för att ha nån chans på brudarna i staden bara, det känns såååååå 1982.



1982 funkade för mej ! 21 år och bodde hemma inget ansvar och livet lekde åkte Camaro 69 cab och hade en orange transit buss att festa i :)

Bluebear
2008-02-18, 11:15
Dax att börja spåna på en vår träff i norrland ! Eftersom snön ligger kvar lite längre här kan 1:a helgen i maj vara lämpligt eller .............finns intresse?
Dax att tycka till !

1:a maj skulle vara bra!:cool:

MINA
2008-02-18, 21:18
Vi ska också ha en garage afton ! Hos Svante på Måndag ( Fem inbjudningar och inget bubbel):rolleyes:

Tack Svante för fikat och presenten !

Nästa Garage kväll hos Björn 17 mars ?!

Fredrik
2008-02-18, 21:21
Trevlig idé med garagekvällar hos olika MINIster- annars har ju detta varit väldigt frekvent hos Göteborgsgänget (hos Paul, Paint Worx) men mötesformen kan ju vara något att tänka på för oss andra också.

Ace
2008-02-19, 08:57
Trevlig idé med garagekvällar hos olika MINIster- annars har ju detta varit väldigt frekvent hos Göteborgsgänget (hos Paul, Paint Worx) men mötesformen kan ju vara något att tänka på för oss andra också.


Detta låter toppen. Hos PainworX har vi kommit och gått som vi vill.
Förra året gjorde vi några tappra försök med Måndags-Träffar. Det blev två st. Skulle kanske satsa på kombinerad Garagekväll/Måndags-Träff? Vad tror ni andra västkustbor om det?

Fredrik
2008-02-19, 09:00
Ace, dra igång en separat tråd om detta - kanske kan bli något :)

Ace
2008-02-19, 09:19
Ace, dra igång en separat tråd om detta - kanske kan bli något :)

Paulie har mycket att göra nu innan Elmia så det blir nog aktuellt efter påsk.

Fredrik
2008-02-19, 09:41
Paulie har mycket att göra nu innan Elmia så det blir nog aktuellt efter påsk.


Ta och ordna en efter Elmia då - blir en bra start på vårsäsongen efter mässan :)

MINA
2008-02-19, 10:04
:nono: Flytt er från Norrlandstråden Sörlänningar

Fredrik
2008-02-19, 11:22
:nono: Flytt er från Norrlandstråden Sörlänningar


Helt rätt MINA, ursäkta trådkapningen :blush:

Nu: TOPIC

Daaoak
2008-02-20, 18:52
Tack Svante för fikat och presenten !

Nästa Garage kväll hos Björn 17 mars ?!

Ja, tack Svante för fikat och alla balla motorcyklar...:cool:

Kommer förbi någon dag o hämtar kepsen...;)

MINA
2008-04-18, 19:05
Svante har en lite på G den 17 maj på Mittsverige banan !
Skriv här och presentera förslaget !
(sorry Svante men jag kopierade in ditt meddelande här nedan . hoppas det är OK )
Finns det intresse att träffas före detta ?


ÄNTLIGEN ! (dax att lägga på sommarsulorna )

MINA
2008-04-18, 19:20
Norges nationaldag...

--------------------------------------------------------------------------------

... kommer vi inte att fira.
Däremot kommer vi att träffas den 17 maj för att åka upp till Mittsverigebanan och kolla på Se7en klubben när dom kör och umgås lite, samt ljuga för varandra hur lite Minin drar och hur fort vi kommer att köra på konbaneträffen i Uppsala.
Träffen börjar redan på fredag, men vi tänkte åka upp och kolla på lördag, och då börjar det 08.00. Men vi kan ju prata ihop oss och bestämma vart och när vi ska träffas för att åka upp tillsammans.

Gå in på denna länk så kan ni läsa mer och ev. anmälan om ni vill köra !
Jag har anmält mig för körning ferdag och lördag
http://www.se7en-days.se/smf/index.php?topic=2.0

väl mött
__________________