handdator

Visa fullständig version : MINI = billigare gymkort



Rasmus
2008-02-01, 23:03
Idag skulle jag köpa ett 10-kort på gymet och gick fram till kassan för att betala, varpå följande utspelade sig…

Killen i kassan: Du vet att vi har öppet hus i morgon, lördag, och kampanjpriser på våra träningskort då?

Rasmus: Aha, nej det visste jag inte. Men jag måste ha kortet nu för jag ska träna idag.

Killen i kassan: Javisst... Men du, är det du som kör Coopern som precis parkerade här utanför?

Rasmus: Ja, det är jag.

Killen i kassan: Ahh, den är så jävla läcker! Du får kortet för kampanjpriset redan idag bara för att du kör en sån!

Catshiiiing, så tjänade man en hundring pga bilen! :handen:

RandyPiper
2008-02-02, 00:14
Idag skulle jag köpa ett 10-kort på gymet och gick fram till kassan för att betala, varpå följande utspelade sig…

Killen i kassan: Du vet att vi har öppet hus i morgon, lördag, och kampanjpriser på våra träningskort då?

Rasmus: Aha, nej det visste jag inte. Men jag måste ha kortet nu för jag ska träna idag.

Killen i kassan: Javisst... Men du, är det du som kör Coopern som precis parkerade här utanför?

Rasmus: Ja, det är jag.

Killen i kassan: Ahh, den är så jävla läcker! Du får kortet för kampanjpriset redan idag bara för att du kör en sån!

Catshiiiing, så tjänade man en hundring pga bilen! :handen:


Du förlorade snarare hundra kronor mindre, han blåste dig med smicker.

Rasmus
2008-02-02, 00:16
Du förlorade snarare hundra kronor mindre, han blåste dig med smicker.

True true!
Vi ska ut och käka middag imorgon, jag och gymmarn… ;)

Ace
2008-02-02, 07:49
Jag tror han vill utföra massage på dig och sola i dubbelsolariet med dig också! :)

Christian
2008-02-02, 08:17
Jag tror han vill utföra massage på dig och sola i dubbelsolariet med dig också! :)


Bäst idag!!!:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: