handdator

Visa fullständig version : Första MINIn!



Karina
2007-10-07, 10:33
Nu äger jag numera MINI Cooper från 2002, röd med vit tak, chili, curry och härliga 12186 mil :P

Det blev den i Uppsala och nu är den nytvättad och ompysslad av omtänksamma kvinnliga händer, står fin-fin utanför mitt jobb.

Tack alla för hjälp och särskild Marcus som tog sig tid att åka till Uppsala och träffa säljaren.

Stay in touch
Karina

Rasmus
2007-10-07, 10:57
Nu äger jag numera MINI Cooper från 2002, röd med vit tak, chili, curry och härliga 12186 mil :P

Det blev den i Uppsala och nu är den nytvättad och ompysslad av omtänksamma kvinnliga händer, står fin-fin utanför mitt jobb.

Tack alla för hjälp och särskild Marcus som tog sig tid att åka till Uppsala och träffa säljaren.

Stay in touch
Karina

Kul, grattis!!
Nu vill vi se bilder :D

Marcus
2007-10-07, 11:19
Grattis! :)

Tror inte du kommer bli besviken, även om MINI är "lite" bil så är det mycket körglädje för pengarna! :)

Ashra
2007-10-07, 11:33
Grattis. Jo väldigt mycket körglädje. Önskar dig väldigt mycket nöje med bilen.

Fredrik
2007-10-07, 11:52
Då hoppas vi att du kommer med på en av våra runs senare - ingen är dock planerad i Stockholmsområdet ännu (vi körde ju en igår) , men vill du ut och köra en bit kan jag rekommendera Göteborgsgängets träff nästa helg 13-14 som verkar bli en höjdare - Paul arrangerar, och då brukar det bli skoj!

Ace
2007-10-07, 12:20
Grattis och välkommen i gänget karina!
Förstår att det inte blev den i Göteborg då.
Du är völkommen till oss här nere den 13-14 okt.
Du får slå följe med dom andra som skall ner....om det blir några. Skärpning STHLM-sektionen!

Frejkan
2007-10-07, 19:25
Grattis!

powernap
2007-10-08, 12:24
stort grattis och välkommen....

Karina
2007-10-09, 20:57
Nu vill vi se bilder

Ehhm... så fort jag skaffar en vettig kamera igen (min ligger någonstans på fältet utanför Rimbo i Stockholms län efter ett hopp från en luftballong).

Tack för alla välkomstposter:) Man känner sig nästan lite uppvaktad :D

Tyvärr kan jag inte komma till Göteborgsträff nu i helgen pga att jag inte kan köra så lång än :P Men jag lovar att skärpa till mig lite inför nästa tillfälle.

Har upptäckt två MINI stående utanför mitt hus i Råsunda: en helvit med schack på taket, siffror 24 på motorhuv och reklamtext KOMET på sidan (kan se den från mitt fönster nu) och en mörkblå med vit tak. Några grannar som är med på det här forumet?

Marcus
2007-10-09, 21:45
Komet var inne lite snabbt. Det är ett bemanningsföretag som hjälper / använder studenter :)

Tror dem hade en hel del bilar faktiskt, upp mot 10-20st...

Tyvärr har vi inte lyckats få me hela deras flotta på en träff...

JockeO
2007-10-10, 06:36
...

Har upptäckt två MINI stående utanför mitt hus i Råsunda: en helvit med schack på taket, siffror 24 på motorhuv och reklamtext KOMET på sidan (kan se den från mitt fönster nu) och en mörkblå med vit tak. Några grannar som är med på det här forumet?

Om den mörkblå MINIn är en MINI Copper S, kan det vara TMBerka här på forumet. Han bor alldeles runt hörnet till Råsunda stadion.

Grattis till köpet och tack för att du bidragit med ännu en MINI till Solna!

/M v h, Jocke O -Solnabo

TMBerka
2007-10-16, 17:30
Ehhm... så fort jag skaffar en vettig kamera igen (min ligger någonstans på fältet utanför Rimbo i Stockholms län efter ett hopp från en luftballong).

Tack för alla välkomstposter:) Man känner sig nästan lite uppvaktad :D

Tyvärr kan jag inte komma till Göteborgsträff nu i helgen pga att jag inte kan köra så lång än :P Men jag lovar att skärpa till mig lite inför nästa tillfälle.

Har upptäckt två MINI stående utanför mitt hus i Råsunda: en helvit med schack på taket, siffror 24 på motorhuv och reklamtext KOMET på sidan (kan se den från mitt fönster nu) och en mörkblå med vit tak. Några grannar som är med på det här forumet?

Hej! Japp den mörkblå med vitt tak är min:D Vi får ta en MINI träff på parkeringen.

Mvh
Tobbe