handdator

Visa fullständig version : True Mini drivers från Sundvalls regionen



MINA
2007-09-26, 19:13
Vi är några mogna män från Sundsvall (med omnejd) som har fått upp ögonen för den nya generationen av mini Cooper.Snacka om körglädje, men
det är väl inget man behöver tjata om på den här sidan.
Under sommaren har vi träffats och åkt på lite olika evenemang bla.
Onsdags Bus på Mittsverigebanan mellan Härnösand och Sundsvall.
12/9 var vi 4st som träffades över en kopp fika och lite allmänt cooper snack. Då bestämde vi att vi skulle bilda en lokal cooper club.
Undertecknad tog då kontakt med er (läs Marcus) och vi har kommit fram till följande: Vi kommer att ansuta oss till er och två av oss kommer att bli kontaktpersoner för Sundsvallsregionen.
Hör av er till Anders "daaoak" Ekdahl eller Martin "mina" Andersson om ni vill veta mer om oss!
Varma hälsningar från Martin Andersson

Marcus
2007-09-26, 19:16
Hoppas några fler upptäcker er nu! Glöm nu inte bort att skicka mail eller PM till daaoak eller mina om ni skall norrut, eller redan är där och vill hitta på nått! :)

GT
2007-09-26, 19:18
Welcome to the "DARKSIDE"

Daaoak
2007-09-26, 19:28
Welcome to the "DARKSIDE"

I drive a V70 in the winter, talk about DARKSIDE:woot:

With the MIN it's more like: - Hallelulia Brother's and Sister's I've seen the Light!!! ;)

GT
2007-09-26, 19:43
"Bless you my child"

Ace
2007-09-26, 20:19
Härligt att Norrland börjar bli representerat!
Ni har väl fri fart på era vägar där uppe va!? :) :)

Ashra
2007-09-26, 21:03
Alltid lika skoj med nya medlemmar =) Kul att ni svetsat samman där uppe! Kör så det ryker

Fredrik
2007-09-27, 07:05
Detta är ju helt perfekt för att vi ska kunna bygga vidare på vår blivande förening - jättekul att ni är ett gäng norröver också, och att vi fått kontakt med er som kontaktpersoner, Anders och Martin :happy:

MINA
2007-09-27, 17:09
Frifart på våra vägar ? Vad är Vägar? Menar du våra Asfalterade kostigar!
Nog skämtat vi har väl en och annan motorväg men kom gärna på besök och upplev ett riktigt Tjälskott med race chassie !!!!!!!!!!!
Vore det fri fart skulle vi "säkert" minska olyckorna eftersom vi skulle tillbring mindre tid ute på vägarna!
Hälsn. Martin

MINA
2007-09-27, 19:37
Kul att ni vill ha med oss "Lappar" i eran gemenskap.
Längtar redan efter snön så man kan kolla framkomligheten på oplogade norrlandsvägar(inte).