handdator

Visa fullständig version : Klassiska och blivande komentarer.



Helan
2007-08-27, 11:27
Här tänkte jag vi kunde lägga in komentarer och citat som vår medlemmar myntat.

Jag börjar med Zagato 1:s

"Fan min bil går inte att köra långsamt"

Sades i samband med ett tillfälligt stopp på sista rundan på lrödagen på sommar träffen. Johan (Zagato 1) kommer ut hoppandes ur sin bil och helt till sig brister ut i denna blivande klassiska komentar. "Fan min bil går inte att köra långsamt"
Jag och Noel skrattade gott åt det! :woot: jo vi var rätt uppspelta med!

Helan

powernap
2007-08-27, 12:10
hörde nåt på coopersweden summer meet 2007 som var i stil med:

bilen e så hård att man känner svanskotan i nacken vid varje gupp

platsar den här?

Helan
2007-08-27, 12:11
Klart den platsar! Jag hörde den med! Men vem är skyldig till den? Paul?

powernap
2007-08-27, 12:14
hörde en o annan till....ska bara fundera ut lite för att inte misscitera nån....

*i walkitalki: första bilen till sista bilen: är ni med? jadå andra bilen här, vi ser inga andra så då e vi sist*

kanska ska in i tråden, några kör fort andra inte?

GT
2007-08-27, 12:59
I dont know if this counts as mini stuff ......but here goes!

Customer: sha brorsan / kusin / kompis kan du lacka min vinge

Me: svart eller vit

Customer: nej faktiskt Kompis GRÖN :woot:

powernap
2007-08-27, 13:40
kom o tänka på en oförglömlig diskussion på gelleråsen för några år sen:

hur orkar du stressa oss i backspegeln varv efter varv, o vad har du gjort med bilen? bytt luftfilter!! ska vi byta jämt?

tilläggas kan att det var en deutche kraftwagen M3 :-)

GT
2007-08-27, 13:54
Kinikulla 2005

Madde (Race Chick) 160km into turn 2 looses grip , into the sand trap, dosent lift the gas pedal at all , screems out at the same speed , around the track another 5 times , stops , klimbs out of the brand new JCW MCS , walks around the other side of the car and says .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ...................Well your a car painter are`nt ya

Ace
2007-08-27, 17:43
En klassiker är när "GT" skulle berätta att han träffat en kille från USA som hade 3st GP. En till sig själv, en till frugan och en i en fucking bubble!! I vardagsrummet! In a fucking bubble!! Oj vad jag och Lena min fru skrattade åt det.

race-chick
2007-08-27, 17:48
( Har inget med minis att göra men ändå )
Jag måste få skriva en annan fråga som Paul ställde till mig när vi kollade på film.. Någon i filmen sa dumsnut... Paul frågade ... does that mean stupid cop:woot:

GT
2007-08-27, 18:05
You bi*ch!!

Sillen
2007-08-27, 18:21
You bi*ch!!

Nej, nej stupid cop!!!!
:woot: :woot:

GT
2007-08-27, 18:23
Very funny .........i hope you all like it:(

Darkfool
2007-08-27, 19:36
HAHA....jag kan inget annat än att le, när ja läser era inlägg...

I like it! ;P

powernap
2007-08-30, 10:25
hört från farbror länsman:

jag vet att du har kört för fort........

Helan
2007-08-30, 11:21
hört från farbror länsman:

jag vet att du har kört för fort........

Va? vadå? Vem? jag!? :o nej jag lovar konstapeln!

GT
2007-08-30, 17:43
I think my favorite one is olso one of mine:

It was 9 years ago when i first came to Sweden.

I was driving my Lotus esprit on the E6 when the police stopped me and said "YOU ARE DRIVING TOO FAST DU KNOW VA" so i turned around to the PIG and said "No i am not i am driving what it says on the sighn.......110"



He then shouted load at me "YES IT IS 110 HERE..................KILOMETERS NOT MPH"

Hobbe
2007-08-30, 18:13
GT... kph in Sweden - not mph ;)

MrCooper
2007-08-30, 20:54
( Har inget med minis att göra men ändå )
Jag måste få skriva en annan fråga som Paul ställde till mig när vi kollade på film.. Någon i filmen sa dumsnut... Paul frågade ... does that mean stupid cop:woot:

:jumping:

Fredrik
2007-08-31, 12:37
Sagt av Paul på sommarträffen till mig: "du får ta GP´n, den där bilen är så hård så den bara studsar runt, så tar jag din Cooper" (eftersom Paul hade ont i sin rygg) - jag tyckte det tillfälliga bytet var helt o.k. :mrgreen: 8) (tack igen, Paul)!

GT
2007-08-31, 20:12
Same conversation with Fredrik.......

Paul:"du får ta GP´n, den där bilen är så hård så den bara studsar runt, så tar jag din Cooper"


Fredrik: " ÄR DU SÄKER ":woot: now thats funny:woot:

race-chick
2008-03-27, 19:29
På mässan....

Stod i montern på Elmia och då dyker det upp två tjejer, en blondin och en brunett.
Tjejerna fyller i röstlappen och skall lämna över röstsedeln till mig. Den blonda tjejen står och lusläser lappen och säger... men det står att man skall lämna in lappen innan annandagen men det är ju några dagar efter jul.
Brunetten säger.. men hallå annandag påsk!!!!
Blondinen... va finns det annandag efter påsk också?
DÅ säger hennes kompis att hon borde färga sitt hår.

Jag kunde inte hålla mig för skratt. Hihiiiii

powernap
2008-03-27, 19:30
På mässan....

Stod i montern på Elmia och då dyker det upp två tjejer, en blondin och en brunett.
Tjejerna fyller i röstlappen och skall lämna över röstsedeln till mig. Den blonda tjejen står och lusläser lappen och säger... men det står att man skall lämna in lappen innan annandagen men det är ju några dagar efter jul.
Brunetten säger.. men hallå annandag påsk!!!!
Blondinen... va finns det annandag efter påsk också?
DÅ säger hennes kompis att hon borde färga sitt hår.

Jag kunde inte hålla mig för skratt. Hihiiiii

hahahaha :woot:

Christian
2008-03-27, 19:37
På mässan....

Stod i montern på Elmia och då dyker det upp två tjejer, en blondin och en brunett.
Tjejerna fyller i röstlappen och skall lämna över röstsedeln till mig. Den blonda tjejen står och lusläser lappen och säger... men det står att man skall lämna in lappen innan annandagen men det är ju några dagar efter jul.
Brunetten säger.. men hallå annandag påsk!!!!
Blondinen... va finns det annandag efter påsk också?
DÅ säger hennes kompis att hon borde färga sitt hår.

Jag kunde inte hålla mig för skratt. Hihiiiii

En klassiker!!!!

Eller från Paul:

Jag känner en kille på besikningen........ *suspekt*

Ace
2008-03-29, 08:27
På mässan....

Stod i montern på Elmia och då dyker det upp två tjejer, en blondin och en brunett.
Tjejerna fyller i röstlappen och skall lämna över röstsedeln till mig. Den blonda tjejen står och lusläser lappen och säger... men det står att man skall lämna in lappen innan annandagen men det är ju några dagar efter jul.
Brunetten säger.. men hallå annandag påsk!!!!
Blondinen... va finns det annandag efter påsk också?
DÅ säger hennes kompis att hon borde färga sitt hår.

Jag kunde inte hålla mig för skratt. Hihiiiii

Skicka den till tjuvlyssnat.se!

Den bästa på länge!