handdator

Visa fullständig version : Beundrar utsikten



Rasmus
2007-08-21, 12:44
Mitt kontor ligger i en fastighet i Visby Hamn. På vänster sida ser jag hela hamnen och havet ligger bara några meter bort. På höger sida ser jag en parkering.

Åt vilket håll tror ni jag tittar?

Mot parkeringen såklart! Coopern står där och fan vad snygg den är!! :woot: :handen:

Fredrik
2007-08-21, 14:11
:lol: , jag hade också tittat åt samma håll - havet är ju vatten, och det finns i kranen :woot:

Helan
2007-08-21, 14:26
kan hålla med om att det som finns utanför Gotland är vatten, men att kalla det hav är att ta i! havsvatten skall smaka salt! :D
Skit samma jag hade också kollat på parkeringen! :handen:

pepper
2007-08-21, 16:08
Min parkeringsplats utanför jobbet är bästa tänkbara - precis utanför mitt eget fönster! Det är ca 3 meter mellan mej och bilen. Jag kan hålla koll så att ingen backar på den, går för nära o.s.v. ;). Ibland är det svårt att koncentrera sej på det man ska bara, när det finns något så vackert att titta på...

RandyPiper
2007-08-21, 17:09
Min parkeringsplats är i underjorden och jag tar inte bilen till jobbet :(

Hinner längta desto mer efter bilen mellan gångerna och blir extra glad när jag ser den.

Kjell
2007-08-21, 18:12
Kul inlägg det där med utsikten över Visbys hamn.När min Cooper var ny för mig sprang jag ut i garaget nästan varje kvart bara för att bara titta på skönheten. Nu har det gått ett drygt halvår sen jag köpte den, men tack vare att jag fick tag i en exakt modell i skala 1:18, tom i rätt årsmodell och färg, har mitt rännande ut till garaget minskat något. Min utsikt om jag tittar ut genom ateljefönstret är annars skog och kossor.:)