handdator

Visa fullständig version : Mini till arbetsrummet



Jonas
2007-08-20, 20:35
http://feber.se/article_images/8640_450.jpg

Oj oj oj. Skrivbordet Mini Desk är inte något för Average Joe direkt. Det är handbyggt efter beställarens specifikationer, av faktiska brittiska Minis. Men ooooh så coolt. Beställaren får själv bestämma vilken typ av bordsskiva han eller hon (fast jag misstänker att det är fler hanar än honor som köper den här produkten) vill ha, färgen på bilen, däck och nummerplåtar. Strålkastare och blinkers funkar!
ministatements.co.uk
Källa: http://hem.feber.se/feber/art/10707/tokroligt_till_arbetsrummet/

Hehe, ett sådant skrivbord skulle man ha :)

race-chick
2007-08-21, 08:42
Ååå vad snygg! Den skulle passa i mitt kontor på Paint Worx. Måste ju matcha min snygga mini vägklocka :D

Spicegirl
2007-08-21, 08:47
Ååå vad snygg! Den skulle passa i mitt kontor på Paint Worx. Måste ju matcha min snygga mini vägklocka :D

Ja den skulle vara enormt snygg där
Beställ en direkt:woot:

race-chick
2007-08-21, 09:07
Ja den skulle vara enormt snygg där
Beställ en direkt:woot:

Man kanske kan bygga en egen.. Jag har ju en del mini bilar att välja mellan.. GP kanske Hihiiiiiihii
. Shit nu kommer GT bli maaaaaaad :mad:

Spicegirl
2007-08-21, 09:30
Man kanske kan bygga en egen.. Jag har ju en del mini bilar att välja mellan.. GP kanske Hihiiiiiihii
. Shit nu kommer GT bli maaaaaaad :mad:

Hi hi Ja det kan man ju göra.
Näää Han blir inte sur för det.
Du kan ju skylla på att du är gravid och då får man ju en del konstiga ideer:D
Du har fått en ny fan förresten.
Min dotter tyckte du var supercool:handen:

race-chick
2007-08-21, 09:44
Hi hi Ja det kan man ju göra.
Näää Han blir inte sur för det.
Du kan ju skylla på att du är gravid och då får man ju en del konstiga ideer:D
Du har fått en ny fan förresten.
Min dotter tyckte du var supercool:handen:

Hon är väldigt söt din dotter ! Hoppas hennes planer på den röda mini håller i sig. Jag föreslog att hon skall lacka danska flaggan på taket :D

Frejkan
2007-08-21, 09:50
Jag tycker den är lite skrämmande jag. Ungefär som att ha jakttroféer på väggen. DEN ÄR JU DÖD JU!

Helan
2007-08-21, 10:03
Jag tycker den är lite skrämmande jag. Ungefär som att ha jakttroféer på väggen. DEN ÄR JU DÖD JU!

Jag är lite inne på din linje! gör ont i hjärtat att se en hundkojja slaktad på det viset! :(

Fredrik
2007-08-21, 11:27
Är med på Frejkans och Helans linje - usch för jakttrofféer :)