handdator

Visa fullständig version : Så var det dags igen. Fyfan vilka jävla vandal-idioter!!!!



Kajsa
2007-08-12, 19:04
Jaha. Tre månader har gått sedan bucklorna i dörren, där nån jävel bucklade och smet.

Inatt stod bilen på gatan, och vips,när jag kom ut på förmiddagen hade någon promenererat förbi och gjort en 1,5 meter-repa längs hela sidan och dörren på passagerarsidan.

Fyfan vad less man blir. Är det nån mening att ha en fin bil alls, när den verkar sticka i ögonen på folk till den milda grad att de måste vandalisera den?

Rasmus
2007-08-12, 19:07
Så jävla drygt!

Hoppas du får din skada fixad snabbt och snyggt. Paul "GT" lär ju vara rätt person att åka till?! :)

Ashra
2007-08-12, 19:21
lider med dig. jag har nu bytt till mig en bra parkerings plats =P men man får väl göra som pizza bagarn här utanför hyra 3 platser i sitt garage så ingen får stå brevid han =P

HF-Björn
2007-08-12, 22:29
Shit va tråkigt!! Hoppas Helsingborg är bättre..
offtopic: Du har inte haft annons ute på blocket om att söka lägenhet? :) Har jagat lägenhet i Helsingborg också.

Kajsa
2007-08-16, 09:39
Jo det stämmer, det har jag. Och det löste sig faktiskt riktigt snabbt med ny lya, inte genom annonsen utan genom den snälla arbetsplatsen som hjälpte till..!

Är du också på väg hit? Trevligt!

Här i stan finns ruskigt många coopers, bara på mitt kontor är vi två med nya (en blå MSC -03 förutom min MC -03, samt en grön originalcooper från 98 i super-skick!)

HF-Björn
2007-08-16, 13:09
Sweet! då kommer jag inte känna mig ensam va lite rädd för det... lovar att vinka om jag ser dig!

Jo det stämmer, det har jag. Och det löste sig faktiskt riktigt snabbt med ny lya, inte genom annonsen utan genom den snälla arbetsplatsen som hjälpte till..!

Är du också på väg hit? Trevligt!

Här i stan finns ruskigt många coopers, bara på mitt kontor är vi två med nya (en blå MSC -03 förutom min MC -03, samt en grön originalcooper från 98 i super-skick!)