handdator

Visa fullständig version : Mini Cooper VS utrymmen



Onebuying
2007-08-07, 18:06
Jag älskar min MINI. Men idag älskar jag den lite extra mycket. Har nämligen lyckats transportera två stycken stora sackosäckar, ett bord och två stolar samtidigt i den idag. Trodde aldrig att det skulle gå in, men whoop (nåja) så hade den slukat allt. Se gärna bilder.

Så, vem behöver en kombi?! :D
(Jo, en Clubman hade inte suttit fel i det här läget, så hade jag fått in en passagerare också)

Ashra
2007-08-07, 18:36
haha var lite skoj bilder ^^

Spicegirl
2007-08-07, 20:44
Jag älskar min MINI. Men idag älskar jag den lite extra mycket. Har nämligen lyckats transportera två stycken stora sackosäckar, ett bord och två stolar samtidigt i den idag. Trodde aldrig att det skulle gå in, men whoop (nåja) så hade den slukat allt. Se gärna bilder.

Så, vem behöver en kombi?! :D
(Jo, en Clubman hade inte suttit fel i det här läget, så hade jag fått in en passagerare också)

Ja ni skulle bara veta vad jag har transporterad i min mini. Senast en 32 tums tv:rolleyes: Grannen kallar den världens minsta lastvagn:woot:

Onebuying
2007-08-07, 21:16
Ja ni skulle bara veta vad jag har transporterad i min mini. Senast en 32 tums tv:rolleyes: Grannen kallar den världens minsta lastvagn:woot:

Haha, träffade också grannen när jag parkerade med grejerna. Hon såg ganska förvånad ut när den ena saken efter den andra lastades ut ur bilen. Och du ser, din TV gick ju kanon! Så illa pinkat är det tydligen inte. :)

Betan
2007-08-07, 21:40
Kan fylla på med att jag varit på IKEA och handlat 2 stora byråer 38 kg styck det var bara och fälla rygg stöden öppnade sig ett gigantiskt last utrymme:)

En annan positiv grej är att när man veckohandlat på ICA så är det perfekt med utrymme i bagaget för att mat kassarna inte ska flyga omkring i rondellerna :D Lysande MINI

Ashra
2007-08-07, 22:25
2st samsung 32" lcd tv apparater i kartong =)

Fredrik
2007-08-08, 07:09
Den klarar mer än vad man tror, denna lilla arbetshäst!
Har transporterat Toys R´Us största gröna rutschbana, den gick precis in med hjälp av maximalt bakåtlutat passagerarsäte - grannarna undrade vad det var för illgrönt schabrak som låg i Minin 8)

ola
2007-08-13, 15:28
det handlar bara om PPP - Planera-Packa-Pressa... :-)

powernap
2007-08-13, 15:47
4 meter bred matta, bauhaus, den var 5,5 meter lång så rullen blev hårdare än jag tänkt mig....men med lite trixande o vikande så gick den in, igen med skuffluckan o E6an norrut.....baggis, tror det slogs vad på parkeringen utanför Bauhaus, när jag lade mattan bakom bilen o tog upp 2,5 parkeringsplats.......ha, jag vann vadet :-)