handdator

Visa fullständig version : Var är tjejerna???



Spicegirl
2007-08-06, 14:41
Är det bara jag, eller är det lite dåligt med tjejer här på forumet??
Var er ni alla:(

Christian
2007-08-06, 15:54
Det är bara du för tillfälligt.











Nej, skämt åsido.

Det finns fler.
Men inte lika aktiva som du, Tyvärr.

MM_Jess
2007-08-06, 16:38
:cool: Va? Vad snackar du om? Jag är ju här, och sjukt aktiv!!

:buttrock: :buttrock:

Spicegirl
2007-08-06, 17:06
:cool: Va? Vad snackar du om? Jag är ju här, och sjukt aktiv!!

:buttrock: :buttrock:

Jipiiiii
Vad glad jag blir:D
Det finns säkert många tjejer därute som är mini tokar som vi.
Dom är bara inte här så ofta av nån anledning.
Är ju lite roligt med lite tjejsnack ibland

Inget illa menad killar:p

MM_Jess
2007-08-06, 17:13
:D I know! jag gillar också minis!

:woot: :woot:

race-chick
2007-08-06, 19:52
Hej tjejer!! Jag ääääälskar också minis! Jag kommer inte åt datorn så ofta, den är upptagen av "GT" . Nu när jag vet att ni är här så skall jag försöka vara här lite oftare =)

Spicegirl
2007-08-06, 20:04
Hej tjejer!! Jag ääääälskar också minis! Jag kommer inte åt datorn så ofta, den är upptagen av "GT" . Nu när jag vet att ni är här så skall jag försöka vara här lite oftare =)

Kanooooon En tjej från Göteborg med:p
Detta blir ju bara bättre och bättre:D
Tyckte väll att det borde vara flera minichicks därute;)

race-chick
2007-08-06, 20:11
Du får komma och hälsa på oss i verkstaden när du har tid.

Spicegirl
2007-08-06, 20:25
Du får komma och hälsa på oss i verkstaden när du har tid.

Ja jag ska faktiskt in på onsdag till er.
Är du där då:)
Har lite små smågrejer som jag måste få fixad till och så kanske din make kan ge mig lite tips på vad jag behöver göra:D

race-chick
2007-08-06, 20:29
kul då ses vi :)

Spicegirl
2007-08-06, 20:31
kul då ses vi :)

Jipiiiii Så roligt att finns en tjej på verkstan också:woot:

Lilla Gurkan
2007-08-06, 20:33
lustigt, men jag har en tråd sen flera mpnader tillbaks, som tjej, men pinsamt nog har jag inte körkort(fast jag är över 30,har liksom inte haftt tid att ta det...)

Men det är ett JÄTTEBRA initsativ att påkalla uppmärksamheten till tjejjer igen, genom din tråd!!
jag är övertygadom att Mini tilltalar tjejjer i alla åldrar också, och lite tjejsnack skulle inte sitta fel även på detta forum!!!

race-chick
2007-08-06, 20:35
Men jag är ju chefen. Jag är där halvtid.:D

Spicegirl
2007-08-06, 20:39
Men jag är ju chefen. Jag är där halvtid.:D


Diggar denna tjejen Ha ha
Det är en riktig mini brud det :handen: :handen:

Kajsa
2007-08-12, 18:58
Jag är här! Jag är tjej, och har till och med varit med på MINI-träff med min bil! Men jag var visst den enda tjejen som kom i egen bil, de andra flickorna var med sin kille som körde. Nåja, bättre det än inga tjejer alls.

Tyvärr har jag precis flyttat från Göteborg, ner till södra Sverige. Men jag planerar också att besöka verkstan nån dag snart, har fått bilen repad av nån avundjuk jävel igår natt.

Ciao!

Ace
2007-08-13, 17:51
Jag är här! Jag är tjej, och har till och med varit med på MINI-träff med min bil! Men jag var visst den enda tjejen som kom i egen bil, de andra flickorna var med sin kille som körde. Nåja, bättre det än inga tjejer alls.

Tyvärr har jag precis flyttat från Göteborg, ner till södra Sverige. Men jag planerar också att besöka verkstan nån dag snart, har fått bilen repad av nån avundjuk jävel igår natt.

Ciao!


Vilken otur! Vad är det för dårar där nere. Kom upp den 20:e så kan du vara med på Måndagsträffen! Så får du se min nya Cooper S också! Du kanske har sett den redan köpte den av en kille på Drottninggatan i Helsingborg.

Spicegirl
2007-08-13, 18:26
Jag är här! Jag är tjej, och har till och med varit med på MINI-träff med min bil! Men jag var visst den enda tjejen som kom i egen bil, de andra flickorna var med sin kille som körde. Nåja, bättre det än inga tjejer alls.

Tyvärr har jag precis flyttat från Göteborg, ner till södra Sverige. Men jag planerar också att besöka verkstan nån dag snart, har fått bilen repad av nån avundjuk jävel igår natt.

Ciao!

Oh Synd att du har flyttat från Gbg
Du skulle ju ha varit med på måndag helt klart.
Ja det ÄR altså lite dåligt med tjejer här.
Specielt tjejer med egen mini.

Vad jobbigt med repan i bilen
Sånt är ju bara SÅ onödigt:mad:

Christelle
2007-08-16, 23:23
Jag är här - nu... e en färsking här ;-))

/Christelle

Spicegirl
2007-08-17, 06:08
Jag är här - nu... e en färsking här ;-))

/Christelle

Hej på dig

Roligt med en tjej till:D

anniema
2007-08-19, 18:37
Det finns en hel del tjejer som gillar mini men vi kanske inte är lika aktiva. Hur som helst jag är ny mini ägare (fantastiskt) jag är tjej eller vad man nu kallar en i min ålder 45 år men med en mini cooper s finns ingen ålder den ändras ju väldigt lite, bara lite facelift då o då. En kul och fin bil ialla fall.

race-chick
2007-08-19, 18:55
Åååå vad kul ! Vi blir fler och fler och det behövs:D

Hallå Kajsa , flytta tillbaka till Gbg. Du ser vad som händer så fort du lämnar stan, du vet att du kan lämna in din mini till oss !

race-chick
2007-08-27, 17:53
"GT" berättade för mig att det var en del tjejer med på träffen i Jönköping. Nu undrar jag var ni är? Varför är ni inte med? Vi behöver fler tjejer i tråden.

powernap
2008-04-16, 13:34
trådlyft inför halmstadträffen.....

VET att det kommer ett helt gäng med tjejer, både som co-driver men även som FÖRARE o ÄGARE....välkomna