handdator

Visa fullständig version : Jävla människor - dörrbuckla IGEN.



Marcus
2007-08-04, 20:24
Jag tycker inte att jag gör nått annat än att ha min bil på verkstad.
Lagom tills jag fått tillbaka den från lack efter att dem snodde mina MINI märken, så kör nån in en kundvagn i sidan på bilen.
Detta 1v efter att jag fått tillbaka bilen från lackbehandling och dörruppslags fix.
Blir bara in igen och se om detta går att plocka ut eller om jag måste lacka om hela dörren.

Så jävla trött på att fixa bilen hela tiden.

fj0
2007-08-04, 20:25
Gah! :(

GT
2007-08-04, 21:01
Trist!

Luc!fear
2007-08-04, 21:30
KÄnner igen det.
Bör parkera som vissa kollerger längst bort på alla parkeringar...
/Dan

Spicegirl
2007-08-04, 21:45
Sånt är bara SÅ jobbigt.
Hoppas åtminstone att du vet vem det var som råkade skada din bil.
Jag kom ut till min bil som hade stått ca 10 minuter på parkeringen utanför mataffären när den var en månad gammal och någon hade kört på den eller backad på den så kofångaren bak hade spruckit.
Så taskigt att bara köra från sånt tycker jag:mad:

Sen hade oturen att få en skada i framrutan. Bytte rutan, men efter två veckor fick jag en sten på rutan från en bil framför. En stor stjärna i rutan igen Ibland blir man bara SÅ trött på det alltså:(

Rasmus
2007-08-04, 23:29
Jag har utvecklat ett nästan sjukligt beteende på offentliga parkeringar. Jag parkerar hellre 300 meter bort om det innebär att jag har en "safe" p-plats, än ställer mig nära och riskerar att få bucklor och andra skador på bilen.

Ashra
2007-08-04, 23:49
Med din otur bör det vända väldigt snart så se till att köpa trisslotter !

Lider med dig.

GT
2007-08-05, 07:35
Jag har utvecklat ett nästan sjukligt beteende på offentliga parkeringar. Jag parkerar hellre 300 meter bort om det innebär att jag har en "safe" p-plats, än ställer mig nära och riskerar att få bucklor och andra skador på bilen.

Yeah 300 m away should do it i agree!


"BUT NO" you come outside and some stupid BASTARD has parked next to you.


60 spare places left , all the way on the other side of the parking and they park next to you.:???:

Rasmus
2007-08-05, 08:52
Yeah 300 m away should do it i agree!


"BUT NO" you come outside and some stupid BASTARD has parked next to you.


60 spare places left , all the way on the other side of the parking and they park next to you.:???:

Än så länge har jag klarat mig från såna idioter. Kanske har dom sett mig när jag lämnat min bil och tänkt att "OK, I better not screw it up" :handen: ;)

Marcus
2007-08-05, 09:29
Detta var på gatan i stan, långt ifrån någon affär.

Vet att man får räkna med några märken på kofångarna bak och fram när man står parkerad på gatan.
Men hur stor är chansen att nån idiot rullar iväg en kundvagn på gatan, och dessutom parkerar den i min bil.

Aja, blir ombehandling av dörren när jag kommer hem från gelleråsen.