handdator

Visa fullständig version : Måndagsklubb i GBG??



hottast
2007-08-04, 13:41
Vilka mer än mig, tycker att måndagar är rätt trista? Och vem skulle kunna tänka sig att vara med på att ändra detta.
Har en liten tanke, om att man kunde försöka träffas med våra mini´s. Vi kan börja med en måndag per månad, för att se intresset.
Vi skulle kunna träffas utanför Paint Worx. Sedan åka i samlad minitrupp, till ett mysigt fik, eller liknande. Där man kan lära känna likasinnade tokar, över en kopp kaffe. Kanske även planera in lite aktiviteter, grillkvällar o.s v.:rolleyes:

RÄCK UPP EN HAND; OM INTRESSET FÖR DETTA FINNS.:grupp:

Jag vet i alla fall om ett par bilar, som borde dyka upp på detta.

Marcus
2007-08-04, 14:22
Vi kanske kunde köra en rejälare sådan i slutet av september så kan vi bli ett gäng från sthlm som kommer och hälsar på också :)

GT
2007-08-05, 07:50
GR8 idea GR8SHAG

ersk
2007-08-05, 09:28
Jag bor inte så långt ifrån och jag suger gärna upp alla träffar innan sommarn är slut så man hinner lära känna lite minifolk :p Månadsträff låter skitkul, men ett fik mitt i stan låter mindre kul, sitta o puttra mellan rödljus :???:

Ace
2007-08-05, 19:08
Back on forum! Har varit utan dator i 8 dagar.....Klart jag är med på måndagsträffar. Om jag har bil vill säga. I morgon står jag nog utan framåt kvällen. Adam vill köpa den! Hoppas att han blir lika aktiv som jag på forumet.

Spicegirl
2007-08-05, 22:00
Jaaaa Hade varit kanonroligt.
Mina ungar tycker också det hade varit coolt att åka ett helt gäng minisar:D

GT
2007-08-06, 06:24
Is that what the trailer is for.....................The kids ?:woot:

Spicegirl
2007-08-06, 07:28
Is that what the trailer is for.....................The kids ?:woot:

Ja precis:woot:

Christian
2007-08-06, 15:42
Ja precis:woot:

off topic..

Och hur många har du/ni igentligen ???!

bra med karavan..
Då kan de åka i varsin.,.. ;)

Spicegirl
2007-08-06, 20:07
off topic..

Och hur många har du/ni igentligen ???!

bra med karavan..
Då kan de åka i varsin.,.. ;)

Jag har två tjejer.
13 och 10 år och båda två lika förtjusta i Mini som mamman;)

race-chick
2007-08-06, 20:19
Paul får jag låna MINI One på måndag om jag inte hittat en ny?
*SNYFT*

ÅÅåå stackars dig :cry: Klart du kan låna mini one.

Spicegirl
2007-08-06, 20:41
Ska det bli samling nästa måndag redan:p

Ashra
2007-08-06, 21:29
Me and robert talked about a mini invasion to paul next year banana boats here we come ! last one to break a bone is a wuss!

RobertH
2007-08-06, 21:51
Yeah, I won´t even speak to the guy who doesn´t dare to go on the banana boat thing. Never!

And I don´t think Randy will either, that macho man.

Ace
2007-08-06, 22:50
inte jag heller....det skall vara Li till sånt!

hottast
2007-08-07, 08:14
Här ett litet förslag!
Vad sägs om att vi tar första måndagen, den 20:e augusti. Vi ses kl 18.30, utanför Paul,s lackfirma. Ni får gärna hjälpa till med att komma på ett resmål. Det behöver inte vara något speciellt.
Så försöker vi sy ihop det, så att så många som möjligt kan komma. Det bör räcka med två veckor, för att kunna planera in något bra.

Och är det någon som absolut inte kan då, så flyttar vi det givetvis.

hottast
2007-08-07, 08:16
Yeah, I won´t even speak to the guy who doesn´t dare to go on the banana boat thing. Never!

And I don´t think Randy will either, that macho man.

Om inte jag är ute och seglar......Så va ni lika fega som mig!!! Men vi satt stabilt i båten.

Spicegirl
2007-08-07, 09:11
Her ett litet förslag!
Vad sägs om att vi tar första måndagen, den 20:e augusti. Vi ses kl 18.30, utanför Paul,s lackfirma. Ni får gärna hjälpa till med att komma på ett resmål. Det behöver inte vara något speciellt.
Så försöker vi sy ihop det, så att så många som möjligt kan komma. Det bör räcka med två veckor, för att kunna planera in något bra.

Och är det någon som absolut inte kan då, så flyttar vi det givetvis.

Passar bra för mig:D
Kommer gärna

HF-Björn
2007-08-07, 15:22
Jag har ju inte fått min Dooper än men vill gära träffa och klämma lite på era fina bilar :) Kommer susandes i en röd liten snabb sak istället om det är ok?!

Ace
2007-08-07, 16:55
Hoppas att jag har en ny MINI tills dess. Skall inte vara några problem tror jag. Ett förslag på rolig körning är vägen från Stig center till Kärra sen genom skogen till Albatross Golfbana vidare till säve. Där finns alt. att köra mot Kungälv, Torslanda eller långa vägen över Konhalls färja upp mot Kärna Korsväg och sen tillbaka via kungälv (Oskars hamburgare kanske?) och hem. Ett alternativ bara.

GT
2007-08-07, 18:35
Its not allowed to give ideas without owning a mini SORRY!!!!!:woot:

Ace
2007-08-07, 20:14
Its not allowed to give ideas without owning a mini SORRY!!!!!:woot:

Jag får cykla efter.....Eller så dyker jag förbi på fredag med en GP-Killer!

GT
2007-08-07, 20:17
Whats a GP killer?

Ace
2007-08-07, 20:30
Whats a GP killer?
Phase 5
http://www.morego.co.uk/bbr-gti/minit.php

hottast
2007-08-08, 10:34
Jag har ju inte fått min Dooper än men vill gära träffa och klämma lite på era fina bilar :) Kommer susandes i en röd liten snabb sak istället om det är ok?!

OBS!
Alla som vill komma, även om det saknas en mini, är välkommna. Med förutsättning att det blir en mini, i framtiden..

Ace
2007-08-08, 11:33
OBS!
Alla som vill komma, även om det saknas en mini, är välkommna. Med förutsättning att det blir en mini, i framtiden..

Härlig inställning!
Med din initiativförmåga utnämner jag dig härmed till CooperSwedens Västkust-ansvarig nu när Noel har sålt sin. hi hi

Fredrik
2007-08-08, 12:18
Kul att det händer lite grejor för er på västkusten också. Det har känts lite som om Stockholm dominerat (alltså varit mest aktiva med träffar o.d.) tidigare, men nu börjar det bli styrning (alltså mer events) i Göteborg också, bl. a genom Paul och nu Jana.
Nu inväntar vi med spänning på om våra Mini-vänner i södra landsdelarna kan samordna sig kring lite events också - Chrille försöker ordna en träff, hoppas att det blir uppslutning för er också.
Som du skriver Ace (och jag har också påtalat detta tidigare) kan det bli aktuellt med en regionsansvarig, vi får se så småningom vad detta innebär.

hottast
2007-08-08, 12:19
Härlig inställning!
Med din initiativförmåga utnämner jag dig härmed till CooperSwedens Västkust-ansvarig nu när Noel har sålt sin. hi hi

Ha ha...Skall jag ha ansvar menar du....:rolleyes:

hottast
2007-08-08, 12:23
Vi kanske kunde köra en rejälare sådan i slutet av september så kan vi bli ett gäng från sthlm som kommer och hälsar på också :)

Givetvis skall vi försöka med det. Det skulle kunna vara ett samtalsämne, över en kopp kaffe. Det enda som behövs är en fin väg, ett bra fik, och en massa mini´s.
Skall nog gå att sy ihop något kul, till slutet på september.

Christian
2007-08-08, 22:15
Kul att det händer lite grejor för er på västkusten också. Det har känts lite som om Stockholm dominerat (alltså varit mest aktiva med träffar o.d.) tidigare, men nu börjar det bli styrning (alltså mer events) i Göteborg också, bl. a genom Paul och nu Jana.
Nu inväntar vi med spänning på om våra Mini-vänner i södra landsdelarna kan samordna sig kring lite events också - Chrille försöker ordna en träff, hoppas att det blir uppslutning för er också.
Som du skriver Ace (och jag har också påtalat detta tidigare) kan det bli aktuellt med en regionsansvarig, vi får se så småningom vad detta innebär.


ojojoj... ansvar till lilla mig ???!

Jag visste inte ens att jag försökte ordna någon träff.

Vi bara kollade hur många som var intresserade.

Fredrik
2007-08-09, 06:47
Chrille, eftersom du åtminstone ville köra en koll på ett ev. träffintresse fick jag för mig att du kunde tänka dig att dra ihop ett gäng - det behöver inte betyda att du blir regionsansvarig - nu verkade det lite segt denna gång, men försök igen 8)
Det här med att vara regionsansvarig är något vi får ta fram riktlinjer för tillsammans allihopa, och vill man inte vara det så ska ingen tvingas vara det, det väljer man själv. En fördel är dock om personen i fråga är rätt aktiv på forumet och kan tänkas lägga ner viss tid på att vara kontaktperson, svara på frågor o.d.
En kommande tråd kanske kan vara förslag och val av regionsansvarig, så får de nominerade köra hela kampanjen med flaggor, tal och allt, precis som i presidentvalet i USA :shock:

GT
2007-08-09, 06:55
Then in that case, i have allready done enough !!!

Fredrik
2007-08-09, 07:13
Paul, eftersom du har gjort och gör mycket för Cooper Sweden och dess medlemmar (bl. a 30%), har ett nätverk, och har sagt att du kan tänka dig att vara regionsansvarig känns det som du i princip är det idag.
Det kan ju också vara så att någon annan också kan vara intresserad, och finns det två gör ju inte det något, så man kan hjälpas åt.
Ace föreslog ju Jana (Hottast), är han intresserad kan ni ju hjälpas åt med att vara kontaktpersoner.
Riktlinjer för detta (om det behövs) kan vi ta fram senare.

GT
2007-08-09, 07:39
As you can see (My Avator) i am the Regional Promotor,

It would be a good help with one more in Skåne Län !

Fredrik
2007-08-09, 07:42
Då föreslår jag Chrille, om vi ska börja med detta nu (och om han är intresserad).

Christian
2007-08-09, 22:26
Då föreslår jag Chrille, om vi ska börja med detta nu (och om han är intresserad).

hmm... Ska fundera på det.

Det krävs ju nästan att man kan sätta upp åtminstånde en poll och kolla intresse, datum, plats..mm


ps..offtopic... Får hem grejer till min MINI imorgon..ds

Ace
2007-08-09, 22:55
Här i arbetarstaden kör vi inte med några överklass-fasoner med ansvariga personer som bestämmer över andra och skall trycka ner folk i skorna. Vi kör med ett jämt fördelat ansvar för alla berörda! :)

GT
2007-08-10, 06:59
Här i arbetarstaden kör vi inte med några överklass-fasoner med ansvariga personer som bestämmer över andra och skall trycka ner folk i skorna. Vi kör med ett jämt fördelat ansvar för alla berörda! :)




Yes we do !!!!!!!!! I have a mini, you dont:woot:

Ace
2007-08-10, 07:25
Yes we do !!!!!!!!! I have a mini, you dont:woot:

Bara några timmar kvar som singel!

Ace
2007-08-12, 16:40
Vad säger Hottast och "GT"? Har vi bestämt någon Måndags-träff? Inte imorgon eller?

GT
2007-08-12, 16:45
Not tomorow but next week will be the first!

Ace
2007-08-12, 16:51
OK................S-curves here we come!

sam820921
2007-08-12, 22:49
MÅndagklubben låter intressant. Jag hänger på varje måndag jag kan. Trevlig start på veckan :)
Kan dock inte nästa vecka då jag är utomlands. Men alla andra måndagar...

hottast
2007-08-13, 10:02
Då kan vi ju spika, den 20:e. 18.30 på paint worx.
Ser fram emot att träffa lite likasinnade........

GT
2007-08-13, 10:04
Ten Four "RUBBER DUCKI":woot:

Spicegirl
2007-08-13, 10:45
Låter kanon.
Har polerat minin, så den är blank och fin.

Ska montera ny vinge hos Paint WorX

Ungarna börjar redan planera inför stora GBGträff premiären också

Nu fattas bara ny doftgran, och sen är vi READY FOR TAKE OFF

Ace
2007-08-13, 15:53
Dyker upp!

powernap
2007-08-14, 08:40
Nu fattas bara ny doftgran, och sen är vi READY FOR TAKE OFF

har inte heller fixat doftgran, ligger med i nästa uppgraderingskit!! :hehe:

känns lite långt att åka från halmstad innan programmet e spikat....kanske kanske dyker det in en ds/w på 2 hjul bakom paint worx på måndag.....

Spicegirl
2007-08-17, 15:14
Hur går det med planeringen till på måndag?
Är det bestämt annat än att vi ska träffas hos Paint WorX?

Marcus
2007-08-17, 16:17
Kom ihåg "Inför: Måndagsträff GBG xx/x" tråd!

hottast
2007-08-17, 20:30
Hur går det med planeringen till på måndag?
Är det bestämt annat än att vi ska träffas hos Paint WorX?

Det är spikat. 18.30 på paint worx.

powernap
2007-08-27, 07:55
e det nån träff ikväll?
kommer det någon mer ifrån syd på E6?

Bagarn
2007-09-12, 17:53
Hej alla i gbg skulle gärna åka med någon gång i septemberg eller oktober har ni ngt planerat nu ?

Ace
2007-09-12, 19:45
Hej alla i gbg skulle gärna åka med någon gång i septemberg eller oktober har ni ngt planerat nu ?

Inga problem! Jag och ersk snackade lite på PM om att träffas på tisdag (18/9) och köra lite. Vad sägs om det gott folk? Vi träffas väl hos Paul på PaintworX som vanligt. Vad sägs om 18:30

Ashra
2007-09-12, 22:45
jag ska fan flytta till gbg ! jag vill också bli en Paul "hangaround" =)

Ace
2007-09-13, 20:56
jag ska fan flytta till gbg ! jag vill också bli en Paul "hangaround" =)

Jag och ersk och Kajsa och Hottast är Prospect nu!
Så du får göra skitjobben framöver!

RobertH
2007-09-13, 21:04
jag ska fan flytta till gbg ! jag vill också bli en Paul "hangaround" =)
'

Du kan få bli hangaround på MiniMania istället. :woot:

Ace
2007-09-13, 21:13
'

Du kan få bli hangaround på MiniMania istället. :woot:

Kan man sniffa thinner i din lokal då?:blink: :blink: :eek: :blink: :o :blink:

Ashra
2007-09-13, 22:05
Jag och ersk och Kajsa och Hottast är Prospect nu!
Så du får göra skitjobben framöver!

Det e lungt man börjar ju lära sig mecka lättare jobben med denna bil nu.

powernap
2008-04-08, 15:19
trådlyft

blir det något på måndag framöver?