handdator

Visa fullständig version : Mini Collection. Urban Style Tour...



MrCooper
2007-07-23, 11:17
... är i GÖTEBORG, Stora teatern 23-24 juli

Sillen
2007-07-23, 11:23
För en newbee. "Urban Style Tour" Vad är det?

MrCooper
2007-07-23, 11:32
Här kan man läsa lite om vad det är:
http://www.teknikensvarld.se/nyheter/070713-mini-utstallning/

Sillen
2007-07-23, 12:02
OK, får väl passa på när man ändå är upp i Gbg.

Fredrik
2007-07-24, 08:47
Hade tänkt att ordna en kvällsrun till denna i Sthlm, men hann inte :(
Ni Gothenburgers kanske kan styra upp ngt ikväll - lite ball buss och med några Minis runt blir det ännu bättre - den står väl där idag också?

RobertH
2007-07-24, 08:58
Den där stod väl nere på Mini United?

Sortimentet var ganska smalt med lite t-shirts och något kylskåp. Resten var väl inte heller så mycket att se. Men dom bjöd på juice! :rolleyes:

Fredrik
2007-07-24, 09:04
Den där stod väl nere på Mini United?

Sortimentet var ganska smalt med lite t-shirts och något kylskåp. Resten var väl inte heller så mycket att se. Men dom bjöd på juice! :rolleyes:

För ett glas juice kan man göra mycket :woot:

Helan
2007-07-24, 15:02
Synd på dåligt väder! men var ändå där båda dagarna! :D

Helan

Ace
2007-07-24, 16:01
Var vid Stora Teater idag och tittade. En Sidewalk, en svart R53 Works, en Gul R56 Cooper S och en grönmetallic R56 Diesel. Plus dubbeldäckaren och fina schackrutiga parasoller. Det var en hel del folk som stannade och pratade,fotade och njöt av vad dom såg. Bra jobbat MINI!
Man fick en mugg med juice och ett nyckelband också.

Helan
2007-07-24, 17:10
nog fick man lite grejern men någon juice fick vi inte!

kläderna som bestäldes kommer lite senare! :D

Helan

HF-Björn
2007-07-25, 08:46
Va förbi en sväng igår kväll i regnet och kika. Tog en katalog och träffa min kära minihandlare Jimmie och tjôta lite och han visa mig en cooper S med navi o TV o iPod interface, fräsigt som tusan och HiFi-paketet var en mycket trevlig upplevelse och jag ångrar mig inte att jag beställde det! :D Blir nog ett iPod interface va det lider också men väntar på nästa uppdate av Apple av iPod...

Dooper
2007-08-04, 21:18
Va förbi en sväng igår kväll i regnet och kika. Tog en katalog och träffa min kära minihandlare Jimmie och tjôta lite och han visa mig en cooper S med navi o TV o iPod interface, fräsigt som tusan och HiFi-paketet var en mycket trevlig upplevelse och jag ångrar mig inte att jag beställde det! :D Blir nog ett iPod interface va det lider också men väntar på nästa uppdate av Apple av iPod...


Jag e också lite sugen på att skaffa en Ipod, smidigt i bilen och bra på jobbet, var ute i kristianstad igår och skulle handla en 80gb men inte en affär i stan hade den inne:confused: så snackade jag med min kompis och han sa att dom inte skulle släppa fler ipod utan att dom satsade på att bygga in allt i nya Iphone och att det därför inte kommer ngn "ny" ipod. E de bara snack eller hur ligger det till?