handdator

Visa fullständig version : vad kostar GP fälgarna?



RasmuS
2007-07-05, 18:11
någon som vet vad GP fälgarna kostar :D

Hobbe
2007-07-05, 19:38
Dessa ska enligt uppgift enbart säljas till befintliga GP om du försöker köpa nya via din BMW/MINI-återförsäljare.

Du kan däremot hitta sämre kopior som säljs av vissa eftermarknadstillverkare.

RasmuS
2007-07-05, 20:39
Dessa ska enligt uppgift enbart säljas till befintliga GP om du försöker köpa nya via din BMW/MINI-återförsäljare.

Du kan däremot hitta sämre kopior som säljs av vissa eftermarknadstillverkare.

oki tack så mycket

GT
2007-07-05, 21:47
For 50,000 :- you can say my chassis number and buy your GP wheels .....but NEVER FORGET............................................ .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..................................IT
WILL ONLY EVER BE A COOPER S:woot:

Hobbe
2007-07-05, 22:21
You are selling yourself cheap GT.
My offer is 60,000 Kr...

Edde
2007-07-06, 00:10
jag hade möjlighet att köpa av återförsäljare! kostade 3300 kr st men fanns dock bara två st fälgar i Sverige tydligen ....verkar lite för billigt va?!

Freddo
2007-07-06, 13:20
Jag har GP replikor, dom är svarta istället för orginalets (mycke snyggare) teflongrå yta.
Men whatta heck..dom var ju mucho billigare. Plus att det inte gick att köpa orginal när jag fråga om det.

RandyPiper
2007-07-06, 14:18
Freddo, har du några bilder på dina GP replikor när de sitter på bilen förutom din avatar ?

RasmuS
2007-07-06, 15:05
For 50,000 :- you can say my chassis number and buy your GP wheels .....but NEVER FORGET............................................ .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..................................IT
WILL ONLY EVER BE A COOPER S:woot:

he he =) jo jag vet men dom fälgarna e ju så niciga =) får köpa mig ett par andra då :D

GT
2007-07-06, 23:23
Freddo, har du några bilder på dina GP replikor när de sitter på bilen förutom din avatar ?

If you lok really close they are not the same at all !

Look at the edge of the wheel !

They are nice dont get me wrong!

But there is a guy in Germany , that gets payed around double that Robert h dad gets payed:woot: , that thought this wheel would look good ONLY on GP`s.

RandyPiper
2007-07-07, 02:38
If you lok really close they are not the same at all !

Look at the edge of the wheel !

They are nice dont get me wrong!

But there is a guy in Germany , that gets payed around double that Robert h dad gets payed:woot: , that thought this wheel would look good ONLY on GP`s.


RobertH´s dad is a manslut, he sells himself for pennies,i better get in contact with that german guy.

I buy them all and then sell them to RobertH for twice the money who in his turn will sell them for twice the money i gave.

Don´t tell RobertH though, he might get upset.

GT
2007-07-07, 08:43
:woot: Manwhore