handdator

Visa fullständig version : Specifikation paket



Crazy frog
2007-06-19, 13:08
Tjenare!

Är sugen på att köpa en Mini Cooper och läser en hel del annonser. Det finns för mig en del nya paket, som jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med att tala om vad som ingår i dem. Vad är det i följande paket:

1) Seven
2) Checkmate
3) Park Lane
4) ....Annat paket

Chili, Curry & Pepper vet jag sedan tidigare!

CF

RandyPiper
2007-06-19, 15:12
Tjenare!

Är sugen på att köpa en Mini Cooper och läser en hel del annonser. Det finns för mig en del nya paket, som jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med att tala om vad som ingår i dem. Vad är det i följande paket:

1) Seven
2) Checkmate
3) Park Lane
4) ....Annat paket

Chili, Curry & Pepper vet jag sedan tidigare!

CF

Är inte helt säker men någorlunda iaf.

1 Seven - Säljs inte i sverige, har en 7:a på sidan i övrigt likadan som vanliga Cooper.
2 Checkmate - Chackrutor på sidan av bilen, chackrutat i inredning mm.
3 Park Lane - Bling bling paket med an massa Chrome och speciell färg (Dark Grey) med speciellt utseende runt scoopet. ( Forumets pimp RobertH kan beskriva närmare)
4 ....Annat paket - One Secven tror jag det finns nåt som heter. en one med Seven design.

Fredrik
2007-06-19, 15:30
En smärre korrektion av Randys post:
Jag tror faktiskt att Seven-paketet finns i Sverige - har för mig att jag sett några Minis i Solna med en 7:a på sidan av framskärmen.
Har inte Pauls One ett Seven-paket?
Exakt vad Seven-paketet innehåller vet jag dock inte.

ola
2007-06-23, 21:35
Checkmate paketet har följande innehåll;
färgerna SB/HB/AB/DS/PS eller LY i kombination med Silvertak och silverspegelkåpor som inte är möjligt annars.(vet inte om färgen kallas PS eller DS eller om det är nån annan silverkulör) den absolut vanligaste är nån av de blå.. har en svart AB- checkmate själv som jag inte sett nån mer av i sverige, men tror att jag såg den på någon i rysskaravanen på väg till miniunited häromdan.
Läder/Tygklädsel i blått/grått på både stolar och ratt/handbroms
Blåmetallic instrumentbräda o dörrsidor (men vet inte om det är SB eller HB)
Antracitgrått innertak
Sportfjädring Plus
Sportstolar fram
ACC
17" Fälgar Flame-eker
Bakspoiler
Vita blinkers
Förvaringspaket+Belysningspaket
ASC+T
Dimljus fram
Velourmattor
Färddator
CD-Boost
Dörrtrösklar, dekaler, märken osv med schackrutor

vissa av grejerna finns ju i curry o pepper o chilipaketen.. men inte alla- det speciella är ju färgkombinationerna på både insidan och utsidan och fälgarna..

ola
2007-06-23, 21:36
En smärre korrektion av Randys post:
Jag tror faktiskt att Seven-paketet finns i Sverige - har för mig att jag sett några Minis i Solna med en 7:a på sidan av framskärmen.
Har inte Pauls One ett Seven-paket?
Exakt vad Seven-paketet innehåller vet jag dock inte.

ja det gick alla fall att beställa för ett år sedan....

ola
2007-06-23, 21:45
En smärre korrektion av Randys post:
Jag tror faktiskt att Seven-paketet finns i Sverige - har för mig att jag sett några Minis i Solna med en 7:a på sidan av framskärmen.
Har inte Pauls One ett Seven-paket?
Exakt vad Seven-paketet innehåller vet jag dock inte.

tror sevenpaketet hade en egen sorts tygklädsel och 15" delta-eker fälgar i övrigt var den nog helt lik en vanlig cooper men med lite 7 dekaler på framskärmen.

ola
2007-06-23, 21:45
Är inte helt säker men någorlunda iaf.

1 Seven - Säljs inte i sverige, har en 7:a på sidan i övrigt likadan som vanliga Cooper.
2 Checkmate - Chackrutor på sidan av bilen, chackrutat i inredning mm.
3 Park Lane - Bling bling paket med an massa Chrome och speciell färg (Dark Grey) med speciellt utseende runt scoopet. ( Forumets pimp RobertH kan beskriva närmare)
4 ....Annat paket - One Secven tror jag det finns nåt som heter. en one med Seven design.

inget schackrutigt i inredningen på Checkmate !! ;)

Crazy frog
2007-06-26, 22:17
....seven eller Park lane-paketen alltså!

Checkmate verkar dock vara något mer.

Kan man inte få specen av BMW? Någon som har?

CF

ola
2007-06-28, 10:28
pm:a mig din postadress så kan jag stoppa kopior på speclistan på postlådan..

Johan W
2007-06-29, 21:57
Sådär.. städat lite :)