handdator

Visa fullständig version : Problemer med Airbag lampen



jakob
2007-05-25, 07:08
Hejsa..

Nu er det efterhånden 3. gang at min airbag lamper lyser. Og fejlen er kontakterne til airbag'en under føresæddet.

Kan man fjerne fejlen uden at skulle på værksted, og tilkoble den til en computer for at lave en diagnose, og så slette fejlen på denne måde?

Fredrik
2007-05-25, 07:15
Jakob, exakt detta problem hade jag, kabel eller kontakt klämd.
Airbagen är inget man ska mixtra med själv tycker jag, jag rekommenderar att du lämnar in den.
Det kostar en slant, men BMW tog det som ett garantiärende på min MC-02, trots att garantitiden för denna uppgradering gått ut (var tydligen tre år). Hör dig för om det du också, du har väl dessutom en nyare än min.

Det skulle kostat 2500 skr totalt, jag behövde bara betala runt 400:- för någon del (eftersom tiden gått ut tyckte jag det var o.k.).

jakob
2007-05-25, 07:40
Hej F.

Tak for svaret jeg smutter til BMW og hører dem ad :)

Nej min er også Mini Cooper S '02

jenzino
2007-05-25, 16:25
Detta hände mig idag också. Skulle starta bilen och helt plötsligt så lyser Airbag lampan.. Har också en 02a. Hjälper det att rycka batteriet och göra en "reset" tro?

jakob
2007-05-31, 11:42
Jeg har ikke prøvet det endnu. Men jeg tror det ikke, da det sikkert er en nvram-chip (den sammen som holder på km/service interval ect.) som gemmer på informationen.

Men jeg vil gerne hører hvis du har prøvet det?