handdator

Visa fullständig version : Träff i söder



BlastBeat
2007-05-12, 16:15
Dag ut och dag in läser vi om alla träffar som har eller ska äga rum uppe i huvudstaden. Men när det gäller träffar på övriga ställen i Sverige gapar kalendern tomt.
Så nu när det börjar bli lite folk nere i söder som har hittat hit börjar det väl dra ihop sig till en träff? Hur är intresset?
Kom gärna med förslag på plats, tid och eventuella aktiviteter. Alla förslag är välkomna!

(I riktig CooperSweden-anda skapar jag självklart en poll ;))

Massachinos
2007-05-13, 06:40
Vore kul att dra igång en träff eller liknande i sydöstra delen av sverige!? är det någon som vore intresserad att köra en sväng, käka lite gott och bara ha det skoj med våra minisar??
:p
Jag bor juh i Kalmar och det finns en del fina vägar att rulla runt på. Öland är oxo fint, det finns många bra matställen oxo! om någon är intresserad skriv en liten rad sååå skall vi väl kunna ordna något.

MVH

Massachinos
2007-05-13, 07:31
jag är mkt intresserad har startat en thread om en sådan träff, vi får väl se vad som händer om någon är intresserad!
ha det gott
mvh

BlastBeat
2007-05-13, 09:17
Yey! Då har vi två trådar! Nu måste ju något hända. :)
Med andra ord är jag intresserad!

Massachinos
2007-05-14, 08:17
ett inlägg och 46 som har besökt vad är detta!?

powernap
2007-05-14, 08:34
Är i Lund på lördag........

e med på nåt i närheten (75km runt om e ok)

powernap
2007-05-14, 08:37
warum två threads?

BlastBeat
2007-05-14, 08:42
Jag är också en bit utanför Lund på lördag, dock utan bil! Tror inte jag hade hunnit med en träff ändå eftersom jag är på väg hem på lördagen. Lite synd.

powernap
2007-05-14, 08:59
Jag är också en bit utanför Lund på lördag, dock utan bil! Tror inte jag hade hunnit med en träff ändå eftersom jag är på väg hem på lördagen. Lite synd.

jaha??

BlastBeat
2007-05-14, 09:41
jaha??
Insåg i efterhand att mitt inlägg blev lite konstigt.
Jag är i Köpenhamn över långhelgen och på vägen hem därifrån stannar jag till i Lund för att hälsa på lite släktingar. För att sedan fortsätta hem under lördagen. Dock kommer jag färdas hela vägen med tåg.

jakob
2007-05-14, 09:46
Ja selvklart - og jeg kan nok finde nogle flere danskere

Marcus
2007-05-14, 11:39
Slängde ihop era trådar :)

Starta en poll med flera datum och välj Multipechoice + Open poll så ni ser vem som kan komma när... Dra ihop 4-5 bilar och åk ut på några roliga vägar :)

Massachinos
2007-05-14, 17:11
tjena! vi kan dra igång antingen runt kalskrona trakten eller något längre söder ut eller här i kalmar trakten om någon har några förslag på datum och vart vi skall träffas sååå arangerar jag något jätte gärna!!

MVH

BlastBeat
2007-05-14, 17:21
Mig spelar det ingen jättestor roll om det blir uppe i Kalmar, här nere i Karlskrona eller längre väster ut mot skånegränsen. Beror ju på var intresset är störst? Om det blir ett bokat datum med lite framförhållning kan vi ju göra som killarna i Sthlm och trycka upp flyers som vi kan placera på alla minisar vi ser.

Massachinos
2007-05-14, 17:32
Mig spelar det ingen jättestor roll om det blir uppe i Kalmar, här nere i Karlskrona eller längre väster ut mot skånegränsen. Beror ju på var intresset är störst? Om det blir ett bokat datum med lite framförhållning kan vi ju göra som killarna i Sthlm och trycka upp flyers som vi kan placera på alla minisar vi ser.
låter som en kanon idé, jag är ledig ett tag framöver såå jag tillgänglig ganska såå ofta, vi måste skrapa ihop lite folk först!! fasen, det är inte lätt att skrapa ihop folk här i söder! i stockholm flödar det juh av intresse
Mvh

BlastBeat
2007-05-14, 17:43
låter som en kanon idé, jag är ledig ett tag framöver såå jag tillgänglig ganska såå ofta, vi måste skrapa ihop lite folk först!! fasen, det är inte lätt att skrapa ihop folk här i söder! i stockholm flödar det juh av intresse
Mvh
De senare delarna av juni hade passat mig perfekt! Bara ta någon helgdag och träffas. Snacka lite, köra lite och gärna äta lite också. :)
Men som sagt, först krävs det ju lite intresse! Jag är helt säker på att bara du och jag skulle kunna få väldigt trevligt på en sådan träff helt ensamma, men det blir ju roligare om vi är lite fler!
Så ni som känner för att träffas och bor här nere i söder, anmäl ert intresse genast och skriv sedan i tråden!

Edit: Finns det inget smart sätt att lista alla medlemmar efter var de bor? Lite segt att sitta och bläddra igenom 600 medlemmar. :p Vill ha en karta som mini2! :)

RandyPiper
2007-05-14, 18:01
.....
Edit: Finns det inget smart sätt att lista alla medlemmar efter var de bor? Lite segt att sitta och bläddra igenom 600 medlemmar. :p Vill ha en karta som mini2! :)

Man kan sätta upp en karta på tex

http://www.frappr.com/

Sen får alla forumiter gå in pricka in var dom bor.

Marcus
2007-05-14, 18:08
Går du in på members så kan du välja advanced search och söka på stad.

BlastBeat
2007-05-14, 18:21
Går du in på members så kan du välja advanced search och söka på stad.
Om jag skulle söka på stad för att hitta alla som bor i söder skulle jag nog ha att göra i ett ganska bra tag. Men skam den som ger sig. ;)

Randy: Ganska intressant sida. :)

GT
2007-05-15, 06:17
count me in boys!

David S
2007-05-16, 11:33
Jag är på om datum passar in. Bor i Lund, men kan väl tänka att åka en bit bortåt om så behövs.

powernap
2007-05-16, 13:28
Jag är på om datum passar in. Bor i Lund, men kan väl tänka att åka en bit bortåt om så behövs.

är i lund nu på lördag..........