handdator

Visa fullständig version : Saab!!



Massachinos
2007-05-11, 13:17
Piskade en 9-3 aero igår! Körde mellan Karlshamn och Karlskrona och såg saaben i backspegeln! som många saab ägare såå trodde han att han lätt skulle piska den där lilla skit bilen, men ack såå fel han hade! från 50 och uppåt hade han inte mycket att hämta vi körde tre gånger samma resultat varje gång! Mini vann!!:p
Men ok Saab är juh världens "bästa bil"!!!!!!!
Trevlig Helg

BlastBeat
2007-05-11, 13:21
Vad gjorde du nere i dessa trakter?
Nästa gång du är i Karlskrona så let me know så kan vi träffas och ljuga lite om alla saabar vi har kört förbi. ;)

RandyPiper
2007-05-11, 14:15
3 ggr ?

3 rödljusrace eller hur gick det till ?

Massachinos
2007-05-11, 17:42
Vad gjorde du nere i dessa trakter?
Nästa gång du är i Karlskrona så let me know så kan vi träffas och ljuga lite om alla saabar vi har kört förbi. ;)
jag bor i kalmar men min sambos föräldrar bor i Karlshamn, vi var på besök och var på väg hem!! Jag drar gärna igång någon träff här nere med undrar om några fler skulle vara intresserade!????
ha det gott

Massachinos
2007-05-11, 17:45
3 ggr ?

3 rödljusrace eller hur gick det till ?
jag körde på motortrafikled mellan Karlshamn och Karlskrona och där emellan är det ett par rondeller. När jag körde ut ur rondellerna och gasade såå hängde han på som fan!!! från 50 och upppåt sååå hängde han inte allas på upp till hundra sååå hängde han med, men efter de sååå var det kört!!!!
ha det