handdator

Visa fullständig version : byte av avgassystem...



Jonas_84
2007-05-10, 13:34
Jag har en Mini Cooper, är det någon som vet om ja kan sätta på ett Cooper S avgassystem på min, det kanske är så att det ser helt annorlunda ut under min bil så det inte får plats?
Är det någon som vet något?
Tacksam för svar.
Mvh Jonas

Marcus
2007-05-10, 17:31
Har jag fel om jag tror att det är samma grenrör på cooper som cooper S, därav borde väl resten av systemet gå att bygga likadant om man bara har Cooper S bakstötfångare?

Fast jag vet inte om nått mer skiljer under Cooper och Cooper S.

GT
2007-05-10, 19:57
ring paul at paint worx

Ace
2007-05-21, 18:41
Jag har en Mini Cooper, är det någon som vet om ja kan sätta på ett Cooper S avgassystem på min, det kanske är så att det ser helt annorlunda ut under min bil så det inte får plats?
Är det någon som vet något?
Tacksam för svar.
Mvh Jonas

Jag beställde ett Milltek sportavgassystem till min Cooper (ej S) från http://www.moss-europe.co.uk för c:a 3400kr inklusive frakt. Är helnöjd. Bilen svarar bättre på gasen och den låter mycket bättre. Rekomenderas starkt!

P.s. När får vi se lite bilder på bilen förresten?

GT
2007-05-21, 20:56
Go in teknic forum "Paint WorX" and look at the cooper that we have just converted!

Jonas_84
2007-05-22, 08:33
Tjena.
Ja jag funderar på att byta den, är nämligen så att det har gått hål i avgassystemet ja har nu. så om man köper ett sådant sportavgassystem så gör det några mer hästar då?

Ja jag erkänner, har varit dålig me bilder. ska fixa det snart.

mvh Jonas





Jag beställde ett Milltek sportavgassystem till min Cooper (ej S) från http://www.moss-europe.co.uk för c:a 3400kr inklusive frakt. Är helnöjd. Bilen svarar bättre på gasen och den låter mycket bättre. Rekomenderas starkt!

P.s. När får vi se lite bilder på bilen förresten?

Jonas_84
2007-05-22, 08:37
ja jag såg dom bilderna. det blev grymt snyggt.
är ju mkt snyggare med dubbelpipor i mitten....




Go in teknic forum "Paint WorX" and look at the cooper that we have just converted!

RasmuS
2007-10-12, 19:37
inget som har ett trim avgassystem liggandes =) eller som vill sälja till cooper s, så är det bara o säga till :D

Ace
2007-10-12, 19:46
inget som har ett trim avgassystem liggandes =) eller som vill sälja till cooper s, så är det bara o säga till :D

kommer du imorgon eller?