handdator

Visa fullständig version : Samåkning till MINI UNITED onsdag 20/6



RobertH
2007-05-07, 19:51
Till alla som ska ner till MINI UNITED i Amsterdam:


Som jag nämnt tidigare så vill vi (Robban & Jessika) inte köra hela sträckan Sthlm-Amsterdam i sträck, utan har kollat på alternativ. Nu visade det sig att en importerad britt vid namn Paul "GT" med frugan och racelegenden Madde i Göteborg gärna vill husera ett antal minister för att visa upp Sveriges baksida.

Paul and Madde har utlovat detta:

Iskall pilsner (eller pissljummen engelsk ale)
Åktur med deras båt
Åktur i gummiring bakom deras båt
Elak streetracing bland Göteborgs outlaws
Vansinnesprovkörningar i GP´n
Krogrunda
Husesyn av lackverkstaden
och mycket mycket mer....Självfallet kan vi inte tacka nej till detta erbjudande, och Paul låter hälsa att alla som vill är välkomna att mellanlanda hos dem onsdag 20e juni för övernattning.

Vi föreslår samåkning från Sthlm omkring lunchtid. Dagen efter rullar vi iväg i gryningen mot Rödby, Puttgarten, Amsterdam, MINI UNITED!!!

Vilka ska med?

GT
2007-05-07, 19:59
paul and madde

powernap
2007-05-07, 20:03
köra norrut för att åka söderut..............nja nåt bättre får ni nog komma upp med

gillar dock idén med gummislang bakom båt...........kul som fan (för den som håller i videokameran med zooom)

TheEngineer
2007-05-07, 20:12
Vilket trevligt initiativ! Ett sånt erbjudande kan man ju inte tacka nej till! Jag och min syster Sara är på!

/Magnus

GT
2007-05-07, 20:14
come on swedes FREEEEEEEE BEEEEEEER !!!!!!!!!:beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :bath:

RobertH
2007-05-07, 20:36
Paul lackar parkeringsskador gratis på våra bilar medan Madde ger oss förartips och bjuder på gratis öl!!

GT
2007-05-07, 21:10
we really must get this planed NOW !

Ashra
2007-05-07, 21:37
nästan så man e sugen på en göteborgs trip=)

Hans-G
2007-05-07, 22:26
Daniel,
du har missförstått detta. Det handlar inte om en Göteborgstrip utan starten på en Amsterdamtrip.;)

Och självklart är jag på. Hoppas nu att dom som ev. var tveksamma på grund av resans längd (Stockholm-Amsterdam/Haarlem samma dag) nu tar chansen och hänger på. Övernattning därnere går nog att fixa.

Anslutningen för göteborgarna den 21 och en chans för sydsvenskarna att ansluta i Malmö (eller tidigare utefter E4:an) finns ju kvar som förut. Kanske vi ska passera över Öresundsbron lite tidigare än vi planerat hittills. Vi får fundera lite.

Ace
2007-05-08, 19:22
Läge för övriga göteborgare att dyka upp och bekanta oss med er andra.
Det är väl jag och Noel och MINI-Linda ut över Paul och Madde från Göteborg som skall med. Eller har det tillkommit fler?

P.S Gratis öl och parkeringsskadereparation och tidig morgonkörning till Amsterdam låter lite lurigt va? hi hi Men det fixar Paul.

GT
2007-05-08, 20:23
English!!!!!!!!!!!!:beerchug:

Ace
2007-05-08, 21:38
Vi vet ju alla hur det brukar gå till på Premier-League lagens ChristmasParty!
[-ot-]

KIT
2007-05-08, 22:34
Free beer....yes!