handdator

Visa fullständig version : GBGare kan ni låta Sthlmarna dominera Sommar/Sverigeträffen?



Marcus
2007-04-20, 16:02
Nu är det 24st anmälda till träffen.
16st kommer från Sthlm.
2st från Gbg (som enligt vissa är lika stor stad, ser inte riiiktigt ut så va?) ;)

Tycker definitivt att det krävs lite uppryckning!

Kajsa?
Noel?
Petter?
GT? (I know for sure you can't let the Sthlmers win this) :p
ace666?
snah?
Race-Chick?

Ace
2007-04-20, 19:28
Jag vet att det är en dålig ursäkt men jag skall faktiskt med till Holland! Kom just hem ifrån en vecka i New York och resekassan är väl inte på topp just nu .

MrCooper
2007-04-20, 23:11
Jag har ju sagt att jag skall försöka komma.
Vet inte hur det blir med barna, så vill inte boka en bindande övernattning, ifall att något skulle hände. Däremot har jag som avsikt att komma till middagen och rundturen (antar at det blir någon sådan).

Marcus
2007-04-20, 23:38
Hehe :) Jupp, du har godtagbar ursäkt Noel ;)

Exakt hur aktivitetsplaneringen ser ut är inte besämt, det är Fredrik som är huvudansvarig för detta :)

Kajsa
2007-04-27, 18:29
Jo eh... jag vet. Men jag är så himla virrig nu för jag försöker få ett jobb i skåne. Men jag vet inte ännu om jag kommer få det. OM jag får jobbet kommer jag antagligen flytta i månadsskiftet aug/sep, och det är ju då träffen är.

Så lite halvdrygt är det, jag kan inte planera något inför sommaren alls förrns jag vet vad som händer de kommande månaderna i mitt liv...

Fast jag VILL ju komma.
Vi får se hur allt utvecklar sig, helt enkelt.

Btw, snart kommer MC-nyckelringar limited edition till salu här på forumet (efter mrmarsupilamis uppmaning)... håll ögonen öppna!

Hobbe
2007-04-27, 18:42
Kajsa,

Självklart ska du till Skåne !!!
Jag håller tummarna.


//Hobbe (Skåning landsförvisad till Stockholm)

Marcus
2007-04-27, 20:14
Kajsa, det går alltid att klämma in fler på middagen, behöver nog inte veta förren nån vecka innan!

Däremot kan det ju bli fullt på slottet, men du kan alltid ringa så fort du vet om du får jobbet eller inte.

Kajsa
2007-04-27, 22:12
Ah, låter bra. Ifall jag hamnar i skåne kanske jag har lite landsmän att sällskapa med på färden upp till och med? Attans, just det, det var ju då jag INTE kunde komma. Jag är virrig.

Blä, idag har jag jobbar 15 timmar och ska strax åka hem.

Marcus
2007-05-02, 20:33
Då har ni GBGare bevisat det, SJÄLVA! Stockholmare är bättre :) Fortfarande inga fler från lillebror-staden som kommer....

GT
2007-05-02, 20:43
Dont be so bloody stupid!

i`ve bin to Stockholm .........have you bin to the face of sweden.?

Christian
2007-05-02, 20:45
Ah, låter bra. Ifall jag hamnar i skåne kanske jag har lite landsmän att sällskapa med på färden upp till och med? Attans, just det, det var ju då jag INTE kunde komma. Jag är virrig.

Blä, idag har jag jobbar 15 timmar och ska strax åka hem.


Men OM du kommer så följer vi dej givetvis.

Har själv kommit hem för en stund sen,, har varit i Falkenberg och jobbat idag..

Började 5,30 och kom hem nu vid 21,30.. så resten är lätt att räkna ut.

Marcus
2007-05-02, 20:45
No futher discussion needed, you can only settle this by booking a room at Väståna Slott :)


You know Im just trying to get more ppl out of their sofas Paul :)