handdator

Visa fullständig version : Nya Medlemmar - Obs! Våran Sommarträff!!



Marcus
2007-04-13, 14:22
Nu är vi snart där, det har ju under sommarn kommit många nya medlemmar, så vi hoppas att några till vågar sig ut i världen med sina MINIsar och kommer på Cooper träff med oss!

Obs! Det går att anmäla sig för att endast delta vid middagen, maila eller PMa mig snarast!




Nu börjar det dra ihop sig för slutgiltig bokning.

Alla får själva ringa och göra sina egna personliga bokningar, välja vilken typ av rum ni vill ha och dyl.
Kom ihåg att anmäla eventuella allergier/matallergier när ni bokar!!!

Bokning sker på detta telefonnummer. Nämn CooperSweden när ni ringer.
Telefon: 0390-107 00
Fax: 0390-418 75

Skicka gärna PM eller skriv i Sommarträff tråden när ni gjort er bokning så vi vet hur många som är färdiga!

Läs allt om sommarträffen här:
http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=3579

Marcus
2007-04-14, 20:22
Glöm inte det här nu! Det vore bra om alla som vi redan bokat för (de första 20st) ringer och bokar sina rum så snabbt som möjligt nu. När vi fyllt första 20 platserna så kan försöka få med lite fler MINI entusiaster :)

Marcus
2007-04-15, 22:26
Som sagt, fortsätt ringa in era bokningar och glöm inte att skriva i tråden när ni bokat så vi vet! :)

Marcus
2007-04-20, 13:39
Hörrni! Dålig uppslutning på slutbokningen!

Niklas från BMW solna har precis bokat dubbelrum, så nu blir vi minst 22st om alla slutför bokningarna!

Marcus
2007-05-06, 21:40
Vi saknar fortfarande svar på bokningar, samt nya anmälningar från andra CooperSweden medlemmar!

Marcus
2007-05-08, 16:58
Fortsätter lyftandet av detta meddelande. Ni som är osäkra, överväg verkligen att komma!

Marcus
2007-07-17, 14:50
Nu är vi snart där, det har ju under sommarn kommit många nya medlemmar, så vi hoppas att några till vågar sig ut i världen med sina MINIsar och kommer på Cooper träff med oss!

Fredrik
2007-07-23, 09:57
Lyfter tråden för alla nykomlingar :)

Ace
2007-07-23, 16:28
Middagen är första kvällen misstänker jag? Vad missar man om man åker hem på kvällen? Vad är det för aktiviteter dagen efter alltså?

Marcus
2007-07-23, 18:13
Dagen efter skall vi ut på en mini cruising tillsammans till någon utvald sevärdhet :) Sen lunch och därefter bär det hemmåt igen.

Fredrik
2007-07-23, 18:17
Min grovplanering är ungefär så här (har ännu ej fått några tips om bra och slingriga Mini-vägar att köra på).
LÖRDAG 25/8:
- Möte i Jönköping vid lunchtid samt kortegekörning.
- På em drar vi upp till Gränna för en fika/glasspaus, kanske i hamnen om vädret tillåter. Kortegekörning genom Gränna - koll av polkagristillverkning?
- Vi rör oss mot Västanå slott, uppfräschning samt ett besök i baren för en välbehövlig aperitif före middagen tar vid ungefär vid sjublecket.
- Efter middagen är det lite fria aktiviteter, men antar att de flesta rör sig mot baren och salongen. Slottet kanske har Bouleklot eller dylikt att låna?

SÖNDAG 26/8:

- Efter gemensam frukost följt av utcheckning så tar vi en avslutande färd på små slingriga vägar, alternativt tar vi och fyller färjan och tuffar över till Visingsö.
Efter detta tror jag de flesta vill börja röra sig hemåt, möjligtvis med ett avslutande gemensamt stopp på någon sevärdhet längs vägen.

Detta är bara en grovplanering, har någon tips eller idéer på egenhändigt planerad aktivitet så skrik till.

Luc!fear
2007-07-30, 20:00
flera nya medlemmar... bjud in dom vet ja...
/Dan

Lilla Gurkan
2007-08-06, 20:42
Hejsan, hoppas det har gått fram att jag och Karl(kpkalle)kommer!!

Hoppas många från hela landet vill joina oss!!!

Christian
2007-08-06, 21:47
Hejsan, hoppas det har gått fram att jag och Karl(kpkalle)kommer!!

Hoppas många från hela landet vill joina oss!!!

jodå...

http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=4018

Ace
2007-08-06, 23:23
Är det för sent att ringa och boka middagen?
Har ju sålt min MC idag och jag hoppas att jag har ny bil till träffen.
Vill inte bika ännu. Kanske kan åka med Paul?