handdator

Visa fullständig version : Hmmmm ?!



alxndr
2007-03-25, 20:54
Satt och läste lite i serviceboken och instruktionsboken igår då jag får syn på något lustigt i handsfaket?!

Är någon typ av svart plastsak som man kan vrida på och av... någon som vet vad detta är ? :woot:

Ace
2007-03-25, 21:00
Jag tror att det är så att du kan få in kall AC-luft den vägen. Kyla en cola är ju aldig fel. Har själv aldrig testat. Eller är jag helt ute och trampar vatten?

alxndr
2007-03-25, 21:04
Jag tror att det är så att du kan få in kall AC-luft den vägen. Kyla en cola är ju aldig fel. Har själv aldrig testat. Eller är jag helt ute och trampar vatten?

Låter juh faktiskt inte alls osannolikt, får testa imon :)

Hans-G
2007-03-25, 21:13
MINIn är full av överraskningar...
Räkna förresten med att Robban när han ser den här tråden gärna vill påpeka att handsfacksinredningen som hans MiniMania säljer har plats för en colaburk precis intill den lilla anslutningen till ACn... Fast nu slipper han ju, förstås. :)

RobertH
2007-03-25, 21:24
MINIn är full av överraskningar...
Räkna förresten med att Robban när han ser den här tråden gärna vill påpeka att handsfacksinredningen som hans MiniMania säljer har plats för en colaburk precis intill den lilla anslutningen till ACn... Fast nu slipper han ju, förstås. :)

Köp en - jag har en själv :D

Hans-G
2007-03-25, 21:28
Inredningen verkar praktisk, men för min del behöver jag ibland lite mera space för nån pryl jag är rädd om och vill låsa in när jag snabbparkerar med cabben nere. Så jag kör nog utan... Inredning menar jag. ;)

Edit: Handskfacket på cabben har alltså lås - info för er som inte visste...

kakan
2007-03-25, 22:01
Var kylt handsfack tillval eller standard på curry eller chili? Nifty på sommaren ju :D

Marcus
2007-03-25, 22:27
Tror att 04orna fick stängt handsfack medans tidigare hade en hylla bara...

GPn har bara hylla också :) (BMW vet hur man använder kvarvarande reservdelar och tar extra betalt) ;)

Fredrik
2007-03-26, 07:15
Sa da har jag nastan en GP da, eftersom jag bara har en hylla i min ;)

Freddo
2007-03-28, 00:30
Handskfack gick att få från första början väl? ingick i förvaringspaketet om jag inte missminner mig.

MrCooper
2007-03-28, 13:54
Handskfack gick att få från första början väl? ingick i förvaringspaketet om jag inte missminner mig.

Det stämmer bra. Tillsammans med det "fantastiska" nätet på baksidan av stolarna.