handdator

Visa fullständig version : Många online nu !



alxndr
2007-03-06, 21:05
Många som är online nu, Läget alla ? :rolleyes:

Marcus
2007-03-06, 21:37
;) Läget är fint, eller hyffsat iaf :P
Jag tog bort en visdomstand igår, ser ut som jag har en tennisboll i munnen.
Kan inte äta ordentligt heller...

Och lägg till att jag blev !! magsjuk !! i morse också.... Men nu börjar det iaf bli lite lugnare :)

Så, nån som har haft en bättre dag? :D

fj0
2007-03-06, 21:40
Jag skulle behöva semester, i ett par år. :(

mrmarsupilami
2007-03-06, 21:42
Förutom att jag fick ett stenskott stort som en pingisboll mitt på rutan imorse så är det bara fint!

PS Krya på dig Marcus!

Marcus
2007-03-06, 21:46
Tack :)

Våra bilar är rena stenskottsmagneterna... Hoppas du kan få det fixat så du slipper skaffa ny ruta.

RobertH
2007-03-06, 21:51
Vi kanske skulle kontakta våra försäkringsbolag och ordna något gruppköp på vindrutebyte här till våren! haha

mrmarsupilami
2007-03-06, 22:02
Tack :)

Våra bilar är rena stenskottsmagneterna... Hoppas du kan få det fixat så du slipper skaffa ny ruta.

Fixar det imorgon bitti, ingen idé att vänta och riskera sprickbildning. Har fått min beskärda del av såna, måste redan byta ruta på Audin :mad:

RandyPiper
2007-03-06, 22:10
Får stenskott hela tiden... särskilt bakom större fordon på motorvägen.

Direkt jag ser något större fordon framför mig numera går jag ut i vänsterfilen och trycker pedalen i botten samtidigt som jag ber en stilla bön till minigudarna om att skydda min lack och vindruta.


Edit: Min dag har varit förjävlig, kom precis hem från jobbet. Men blir nog tvungen att logga på och jobba ett tag till :furious:
Önskar att man hade barn så man kunde VABBA som alla andra gör på jobbet just nu, eller att man själv åkte dit på nån skön influensa.

Hobbe
2007-03-06, 23:00
VAB är ett elände.
Jag är säker på att minst hälften av alla som utnyttjar VAB snor grannens ungar för att ha en ursäkt att vara ledig.

:rolleyes:

Christian
2007-03-10, 08:37
Vi kör upp till Strockholm nu på söndag, imorgon kväll alltså.

Startar ca kl16.00 och bör vara uppe ca kl 21.30 beroende på antal stopp längs vägen.

Ska svänga innom MINI i Solna på måndag och "kolla läget".. runt 12 räknar jag med att min bil står där. Sen blir det Uppsala som gäller i några timmar och sen hemåt igen.