handdator

Visa fullständig version : Harman Kardon



Park Lane
2007-03-02, 07:47
Jag har en 06 Cooper Park Lane. Hur vet man om det är Harman Kardon systemet i den? Enligt hemsidan (australien) som handlaren hänvisade mig till där den fortfarande säljs ny så står det att den är standardutrustad med detta system. Det skall då tydligen vara 8 högtalare samt enligt bild stå loggan på högtalargallret. Jag kanske är dålig på att räkna, men jag kan då "bara" hitta 6 högtalare samt att det inte står något på högtalarna som på bilden :confused:

Låter visserligen mycket bra tycker jag för att vara i en bil, men man blir ju lite fundersam på vad man verkligen har....:rolleyes:

Man hoppas ju att det är det man har när det står så på hemsidan......någon som vet?

Martin
2007-03-02, 10:22
Högtalar gallret är annorlunda på HK högt. De sticker ut lite mer från dörrarna. Det står också Harman Kardon på dom. Det går inte att missa. Mina är silvriga. Tror alla är det .

Park Lane
2007-03-02, 10:41
Högtalar gallret är annorlunda på HK högt. De sticker ut lite mer från dörrarna. Det står också Harman Kardon på dom. Det går inte att missa. Mina är silvriga. Tror alla är det .


Hm......som jag också förstått det. Låter då som att jag inte har HK. Konstigt bara att det står så på utrustningslistan på hemsidan för Park Lane. Vad har du för årsmodell? Kanske har ändrats med tiden....

Martin
2007-03-02, 11:02
jag har ingen park lane, års 2004.
hittade en bild på H/K högt.
ser dina ut så här ?
http://www.triple-c.com/Images/thumb_nmi971094.jpg
http://www.motoringfile.com/pictures/hk1.jpg

RobertH
2007-03-02, 12:03
Hm......som jag också förstått det. Låter då som att jag inte har HK. Konstigt bara att det står så på utrustningslistan på hemsidan för Park Lane. Vad har du för årsmodell? Kanske har ändrats med tiden....

Jag har en MCS Park Lane -06 utan Harman Kardon.. så det är nog inte standard.

Park Lane
2007-03-02, 14:16
OK! Då har jag konstaterat att jag inte har HK anlägningen. Kanske bara heter "Radio boost" då....:confused:

Hur som haver så om man tittar på www.mini.com.au dit jag vart hänvisad så står det att det är standard. Men det kanske inte är så i sverige....

Skit samma......man får väl gilla läget....det låter ju i alla fall :handen:

RobertH
2007-03-02, 14:17
Det kan ju vara andra paket som gäller på andra sidan jordklotet också :D