handdator

Visa fullständig version : Eftersnack: Klubbkväll hoss BMW Göteborg



GT
2007-02-08, 18:58
:woot: Thanx Linda

managed to buy just about everthing JCW sell.

20% cheaper than normal price.

Sorry for the long Q

Paul & Madde

Ace
2007-02-08, 19:59
Tack Linda för ett trevligt arrangemang.
Kul att träffa dom andra.
Nu får vi ta och fixa en körning på krokiga vägar också.

MVH Robert "Ace666" Moberg

Marcus
2007-02-08, 20:30
Hoppas det var många som kom, och att ni gjorde reklam för CooperSweden ifall några andra var där!!

MrCooper
2007-02-08, 20:46
Tack för ikväll Linda! :p

Kul att äntligen få till en träff med andra MINI tokiga! Jepp, vi lyckas värva några nya medlemmar. Nu gäller det bara att de även börjar delta i diskussioner här!

Vi får får försöka fixa till en liten MINI tur, här på västkusten, till våren när sommardäcken åker på igen.

Miss Cooper
2007-02-08, 21:28
Tack Linda...

...för en supertrevlig kväll. Likaså tack till Noel för mitt nya medlemskort.
Träffade Robert, en bekant, visste inte att han körde Mini. Det var lite roligt, men träffade även nya goa människor. Ska ut och köra cab med Maria i vår:)
Alla brinner för sin Mini. Hoppas att det inte dröjer för länge till nästa gång.

Ha det gott alla!

Miss Cooper, //Tina

Ace
2007-02-09, 17:31
Jag blev så inspirerad igår så jag var nere hos Linda (och Jonas Reservdelar) på BMW Göteborg idag igen och beställde en CosmosBlack lackad vinge till bakluckan och ett kromat tanklock även det lackat. Med Lindas generösa rabatt på 20% fanns det ingen som kunde slå det priset på 3068:-. Jonas förvanade mig att det kunde ta upp till 3 månader att få hem grejerna.Dom lackas tydligen i Tyskland.
Någon som beställt färdiglackat som kan säga hur lång tid det tog?
Så nu blir det en lite vårfinare MINI än förra året.

ola
2007-02-09, 17:49
jag beställde färdiglackat (oxå astrosvart) det tog lång tid , typ 5-6 veckor har jag för mig...

GT
2007-02-09, 17:53
It should`nt take more than a few days .

But you want it painted!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

the thing is , i painted an astro black mini for linda on monday and have just enough paint over for your spoiler . So go in and order it without paint .

AND THEN GET IN-TOUCH ................

Freddo
2007-02-09, 18:58
Sååååå irriterad att jag missa detta! :(
Hoppas det blir av igen, då ska jag se till att vara ledig.

Jag beställde mina aerokjolar lackade. tog väl 3 veckor ungefär.

Ace
2007-02-09, 22:35
It should`nt take more than a few days .

But you want it painted!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

the thing is , i painted an astro black mini for linda on monday and have just enough paint over for your spoiler . So go in and order it without paint .

AND THEN GET IN-TOUCH ................

In swedish:

Konstigt att inte Linda sa det till mig.
Men du sa 1100:- + moms och jag och jag fick det för 3068:-.
Jag tror om jag inte minns fel att det skulle kosta 1695:- spoiler + 440:- kromlock + 195:-tanklockshållare -20% olackat. Det blir 1828:- med rabatten.
Då skiljer det inte så många kronor om du skulle lacka det för mig.
Sorry Paul!
Men du kanske skulle kunna hjälpa mig att montera grejerna när dom kommer. Speciellt spoilern som man måste borra fast?

/R

MINI Linda
2007-02-12, 09:23
:)


Kul att ni alla tyckte det va roligt självklart skall vi dra ihop fler evenemang...

så att vi kan träffa många MINI´sar

:grupp:


mvh Linda

GT
2007-02-12, 14:25
yes but like i said , i have just painted an astro black car and have paint over,

my point was that it would`nt have cost you anything.

and the job would be done quicker.