handdator

Visa fullständig version : Pubkväll fredag eller lördag



Fredrik
2007-02-02, 19:53
Jag vill bara kolla generellt vad ni tycker om pubkvällarna - ska de avhållas på fredagar eller lördagar, eller annan dag. Välj alternativ och skriv i tråden.
Fler alternativ går att välja om du både kör din Mini jämt, men ändå vill gå ut på en fredag t.ex. ;)

RobertH
2007-02-02, 20:00
En lördag kanske?

Har också ett förslag om att vi har en designated mini-driver som kör hem alla senare på kvällen. Tjing för att inte börja :beerchug:

Fredrik
2007-02-02, 20:14
Den som sa det han var det :hyper: (chaufför alltså :) )
Då kan det bli ett utmärkt tillfälle att se: hur många öldrickande Minientusiaster går det in i en - MINI!

Hans-G
2007-02-02, 20:21
För mig är det helt egalt vilken veckodag vill möts på puben - bara jag kan vara med. ;)
Tycker förresten fortfarande (jag skrev om det på sommarträfftråden för drygt en vecka sen) att vi ska ses inom några veckor för att surra lite om våra sommaraktiviteter.

MNS
2007-02-02, 20:31
Vilken tur i oturen eller vad man säger... då slipper jag köra hem massa öl fyllda mini chaufförer ;)

RobertH
2007-02-02, 20:35
Den som sa det han var det :hyper: (chaufför alltså :) )
Då kan det bli ett utmärkt tillfälle att se: hur många öldrickande Minientusiaster går det in i en - MINI!


Det är nu man skulle haft en GP!!

KPKalle
2007-02-03, 07:36
As long as I am free, any day is good for me :)

Frejkan
2007-02-03, 16:00
En lördag kanske?

Har också ett förslag om att vi har en designated mini-driver som kör hem alla senare på kvällen. Tjing för att inte börja :beerchug:


Jag har ju redan kört Fredrik och KP Kalle en gång så jag borde slippa en runda ;-)

Fredrik
2007-02-03, 21:17
Frejkan, du är "home free" och slipper köra denna gång.
Robban, om du skaffar en GP är det lättare, då är det bara att tippa av alla i bak så att de får hålla i sig i det tvärsgående staget ;)

RobertH
2007-02-03, 23:11
Har ju rätt färgkoder så det är bara att kasta ut baksätet, fixa röda backspeglar och trimma lite så har jag en GP ;)

Fredrik
2007-02-04, 15:42
Jag anar att du jobbar på en "GP-replica" för att kunna skjutsa oss andra efter pubkvällarna, du e´allt en hyvens kille, Robban ;)
Undrar hur en GP skulle se ut med en Taxi-skylt på taket, givetvis med tillägget "Cooper Sweden members only"?
Robban, det blir nog ett uppdrag för dig när du är klar med din GP-moddning :D

RobertH
2007-02-04, 16:29
Jag lovar att köra taxi för all framtid när GP-moddningen är klar! Tills dess får vi väl förlita oss på någon som redan har en GP?

Någon som känner sig träffad? Anyone? :happy::woot:

Fredrik
2007-02-06, 22:04
Pollen är nu stängd för röstning - lördagar är utropad som segrare (tis 6/2 kl 23.05). Tack för all medverkan!

/Fredrik