handdator

Visa fullständig version : Hämtade min julklapp igår!!



RobertH
2006-12-22, 09:31
Flög ner till Malmö igår och hämtade en MCS Park Lane, sv-såld 06:a med chrono, stora kliman, diff, recaro skinn och lite annat smått och gott. Bifogar lite bilder från säljarens annons. Lite för smutsigt ute för att kunna ta egna bilder just nu!

KPKalle
2006-12-22, 09:37
Nice :cool:

Hobbe
2006-12-22, 09:39
Grattis !

Alla fint kommer från Skåne ;)

RobertH
2006-12-22, 10:01
Står BMW Solna på regplåtshållaren så det är en Stockholmsbil från början faktiskt =)

Så nu fick hon komma hem igen med en helt ny sugardaddy som ska skämma bort henne!







Grattis !

Alla fint kommer från Skåne ;)

Marcus
2006-12-22, 10:30
Grattis :) Ser väldigt fin ut!

fj0
2006-12-23, 18:29
Grattis grattis, hur var hemresan? Nöjd? :)

Visste väl att jag kunde övertala dig in i MINI-träsket! :D

Freddo
2006-12-23, 18:31
Grattis grattis, kul att det blir fler som hittar hit. Å schyssta stolar :D

RobertH
2006-12-23, 19:36
Mario:
Hemresan gick bra, förutom lite förseningar på banken och en tokkörning till Helsingborg för att hinna till däckverkstaden. Tydligen kör man med sommardäck året om i Ystad, haha. Men underbar bil och jag gillar den mer och mer för varje gång jag sätter mig bakom ratten. Det enda negativa är väl att jag tre gånger fått kommentaren "Gud vilken söt liten bil hihi" av tjejer jag visat den för. Men det får man väl ta!

Freddo:
Tackar, jag valde den lite pga stolarna och chronopaketet.

fj0
2006-12-23, 21:22
Mario:
Hemresan gick bra, förutom lite förseningar på banken och en tokkörning till Helsingborg för att hinna till däckverkstaden. Tydligen kör man med sommardäck året om i Ystad, haha. Men underbar bil och jag gillar den mer och mer för varje gång jag sätter mig bakom ratten. Det enda negativa är väl att jag tre gånger fått kommentaren "Gud vilken söt liten bil hihi" av tjejer jag visat den för. Men det får man väl ta!

Freddo:
Tackar, jag valde den lite pga stolarna och chronopaketet.
Haha, kul att det löste sig iaf! Jag säger då det till dom som säger att det är en tjejbil; "Ja självklart är den en tjejbil, alla brudarna älskar den! ;)".

När kommer www.minimania.se online då? Jag är sugen på en Autopower halvbur. :hihi:

RobertH
2006-12-23, 21:25
Jo jag tänkte lite så också, haha.

Men Mario, det där skulle ju bli lite av en överraskning för klubben! Räkna med att allt är igång v.2 eller v.3 i Januari. Lovar att göra en stor release här på forumet med bra erbjudanden och information när allt är klart.




Haha, kul att det löste sig iaf! Jag säger då det till dom som säger att det är en tjejbil; "Ja självklart är den en tjejbil, alla brudarna älskar den! ;)".

När kommer www.minimania.se online då? Jag är sugen på en Autopower halvbur. :hihi:

Martin
2006-12-26, 17:44
Grattis !

Alla fint kommer från Skåne ;)

stämmer till 100%